canım annem telefonda soruyor ’bayramda da mı gelmeyeceksiniz?’ - akşam yatıp sabah yeni karar çıkarmazlarsa gelemeyiz anacım ’sarma dolma yaptım buzluğa attım sen seversin çocuğum gel işte’ diyor ne desem bilemedim ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Anne anne anneciğim' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Anne anne anneciğim' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
😊😊 ah işte o kargo işlemlerini falan bi yapabilseler İzmir'de yaşadığım zamanlar biraderin başını etini yemişler her hafta kargo gelirdi, 😂😂😂 meyvasına kadar gönderiyorlardı yapma demekten de anlamıyorlar😂😂
Muhtesem!..Sarmayi -dolmayi nasil olsa buzluga atmis zaten, bozulmaz bir sure..Biraz daha sabir..Tez zamanda bitecek mikropar ve hayat kaldigi yerden devam..Gelsin ebeveyin ziyaretleri...INSAALLAH.....Allah hepsine saglik versin..Saygiyla.
Anneme babama yeterki misafir olsun Ailem olduğu için değil ama ben hayatımda onlar kadar misafirperver insan görmedim Hem ikram eder hem yolluk bile hazırlarlar😊
O günler de yeniden gelecek inşallah. Biraz daha sabır... (deseydiniz) Salgının vahameti tamam da, bütün dünya siyaseti bu durumu lehine kullanma konusunda işbirliği yapmış gibi.
Son yıllarda, dev ekonomiler ve dolaylarında peş peşe patlayan krizler, Ortadoğu'nun durumu, Çin ve Hindistan'ın engellenemeyen yükselişi(!) ve daha bilmediğimiz, duymadığımız, göremediğimiz daha neler...
Ya da bende de paranoya başladı. Kim bilir?! Hayırlısı diyelim. Ve yine iyi niyetli bakarak "şu salgın bitsin de!.."
Biz de evladı sayılırız.
Kargo parasını biz veririz dondurucuya atmasın :)
Hayırlı bayramlar...