marketten bazı ürünleri alamayacakmışız bazılarını alabilecekmişiz işin bir de saat kısmı var tabi de uzatmayacağım yersiz olur buyrun hep birlikte ’entarisi dım dım yar’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dımı dımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dımı dımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi benim anlamadığım olay şu!.. Üretim, gıda ve sağlık dışındaki (hırdavatçı, züccaciye, kırtasiye...) tüm işyerleri kapalı olduğuna göre, marketlerdeki yasaklı ürünleri alamamamızın kapalı esnafa nasıl bir faydası dokunacak acaba?!.. Ya benim devreler yandı, ya da ana kartı olmayan bir programla karşı karşıyayız. 19 senedir gözlerimizi yummadan bekliyoruz ama...:) Du bakali noolcek?!
ŞİMDİ markete gittim her reyonun başına bir adam koymuşlar her biri izbandut gibi saç sakal birbirine karışmış bir el sabunu bir de şampuan alayım dedim reyon görevlisi/bekçisi "hoop emşerim yassah onları alamassın. get zebze al. ekmek al. çörek al. börek al. amma böbrek alma haa" dedi. oradan sıvışıp çaktırmadan bir gazoz ile halley atayım alışveriş arabasına dedim. demez olaydım. eli maşalı biri tepemde bitti. "çabuk bırak onları. adam mı kandırıyorsun" dedi. ben de sinirlendim. bir şey almadan çıktım.
Yani böylemi olacak. Neyi alacağımıza neyi alamayacağımıza kim karar verecek.
Güya esnaf kollamaca çünkü her şeyi hallettik ya . Ha bu arada Balkondan bakmak da yasak 🚫🥴 videosu aklıma geldi . Bu gidişin sonu yok ! Dandini dandi dastana, danalar girmiş bostana Şeklinde tey tey . 😵💫😵💫😵💫😵💫
Üretim, gıda ve sağlık dışındaki (hırdavatçı, züccaciye, kırtasiye...) tüm işyerleri kapalı olduğuna göre, marketlerdeki yasaklı ürünleri alamamamızın kapalı esnafa nasıl bir faydası dokunacak acaba?!..
Ya benim devreler yandı, ya da ana kartı olmayan bir programla karşı karşıyayız.
19 senedir gözlerimizi yummadan bekliyoruz ama...:)
Du bakali noolcek?!
İyi akşamlar efendim...