3 Mayıs 2020’de virüs nedeniyle kaybettiğimiz son ana kadar irşâd görevini sürdüren kıymetli din adamı hemşehrimiz Ömer Döngeloğlu’nun aziz ruhuna ithâfen yazılmıştır. Cenâb-ı Hak’tan rahmet diliyorum, mekânı cennet olsun.
NE OLUR DÖN GEL ...😥
Mayısın üçünde terkettin bizi Döngeloğlu hocam ne olur dön gel... Kalbimiz seninle özledik sizi Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...
Arıyoruz senin hoş sohbetini İçinden koparak muhabbetini Ne çok çekiyoruz biz hasretini Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...
Resûl’ün izinde gezip ağlattın İsmini anarak yürek dağlattın Bir nebze de olsa güle bağlattın Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...
Sen ayak bastığı yerleri gezdin Ayak izlerini takipte gözdün Şehitliğe nasip isteyen sözdün Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...
İnşallah o duân kabul olmuştur Bütün yaraların şifâ bulmuştur Sevenler sevdiği aşkla dolmuştur Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...
Türkmenoğlu der ki; gidenler dönmez Kalpler tutuşmuşsa o ateş sönmez Sevenlerin dosta hasreti dinmez Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLUR DÖN GEL ...😥 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLUR DÖN GEL ...😥 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizden sayfanıza güzel bir eser düşmüş kurgusu ve anlatımıyla harika bir eser okudum yüreğinize sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Gönlünüze sahlik hocam Güzel bir çağrı Ruhu şad olsun mekanı cennet Zaman iz gidenlerin yarası dahada derin oluyor Kaleminiz daim olsun inşallah saygılar
Allah gani gani Rahmet eylesin peygamber efendimize komşu olur inşallah çok hayırlı bir insandı ihlas ile muhabbeti kaldı zihinlerimizde birde peygamberimi anlatırken o göz yaşları kaldı mekani cennetin olsun Yüreğiniz dert görmesin sevgili hocam
Kıymetli Şairimiz,Güzel Eserinizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Döngel Hoca ya Rahmet olsun.İnşallah. ____________ Selâm ve Duâ ile Sevgiler.
Biliriz gidenler hiç geri dönmez Kalpler tutuşmuşsa o ateş sönmez Sevenin dostuna hasreti dinmez Döngeloğlu hocam ne olur dön gel... Güzel insanın güzel insana kalpten seslenişi hocam güzel ithafta bulunmuşsunuz tebrik ederim selam ve dualar...
Çok sevdiğim bir hocamıza sizin bu vefakar şiirinizle bir daha rahmet dileme imkanına eriştim Mekanı cennet olsun inşallah Duyarlı yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla
Her zaman ki gibi sayfanızda yine güzel anlamlı ve duygunun harmanlandığı bir eserinizi beğeniyle okudum kutlarım yazan kalemi ve sizi yüreğinize sağlık nice böyle eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Allah rahmet etsin yeri mekanı cennet olsun, şairimin yüreğinde önemli bir yer etmişki bu güzel dizeler dökülmüş dilinden sevgiler usta ardımızdan şiirler yazılması dileği ile
Şiirin cefa çektiği anlar; Şairin vefa yazdığı zamanlar da daha güzel anlaşılıyor. Özellikle aramızdan giden güzel gönüllü insanları yâd ederken o sözler özlem kokuyor. Yüreğinize sağlık efendim çok anlamlı ve kadirşinas bir şiirdi...
Daha dün merhum hocamızın eski bir sahur programını seyrettim. Rasulullah SAV sevgisi o kadar içtendi ki anlattığı olayları adeta yaşar gibiydi. Saad bin Muaz isimli sahabenin cenazesinin kaldırılışını anlatıyordu. Etkilenmemek ne mümkün. Tüm tüylerim diken diken oldu sohbetini dinlerken. Ne kadar mütevazi bir gönül dostuydu. Biz kendisinden razıydık. Allah da kendisinden razı olsun. Mekanı cennet olsun. İnşallah ahiret yurdunda Sevgili Peygamberimiz SAV'e komşu olur.
* Geçtiğimiz yıl virüs nedeniyle kaybettiğimiz son ana kadar irşâd görevini sürdüren kıymetli din adamı hemşehrimiz Ömer Döngeloğlu’nun aziz ruhuna ithâfen yazılmıştır. Cenâb-ı Hak’tan rahmet diliyorum, mekânı cennet olsun. *
DÖNGELOĞLU HOCAM NE OLUR DÖN GEL
Mayısın üçünde terkettin bizi Döngeloğlu hocam ne olur dön gel... Kalbimiz seninle özledik sizi Döngeloğlu hocam ne olur dön gel...