(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen bir tânesin Dürdâne 👒 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen bir tânesin Dürdâne 👒 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daima güzel eserler yazan kaleminizi kutluyorum sayfanızda anlamlı akıcı okuyanı düşündüren eserinizi beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Allah yeğeniniz Dürdane Hanım a ve size uzun, bereketli ömürler nasip etsin. Vefa olan insanda sevgi vardır, muhabbet vardır, insanlık vardır. O tepeden tırnağa insancıldır. Kimseye zararı olmadığı gibi sürekli bir yarar içindedir. Vefa kokulu safiyetli yüreğinize selam olsun sayın Hoca m. Çok hoş, naif bir şiir okudum sayfanızda. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Güzel Çok güzel bir şiir olmuş hocam Kutlarım sizi Her konuda doya doya şiir yazıyorsunuz Buda sizin bir çok iç dünyanızda hallettiğiniz anlamına geliyor Ne mutlu size
Gecenin bu saatinde, bunca karamsar şiir okumuş ve içim zaten yaşadığım hayatın karamsarlığını taşıyamıyorken ne iyi geldi şiiriniz...
Yeğeninize ömür boyu mutluluk dilerim. Ki anlattığınıza göre fazlasıyla hak ediyor... Ne mutlu eşine çocuklarına...
Keyif ve tebessümle okudum...
Sevgi ve saygılarımla herkese sağlıklı günler dilerim.
Not: Daha önce sıradan bir isim olarak görünen ve anlamı sorgulanmayan Dürdane'nin anlamını öğrenmiş olmanın mutluluğu bir yana şiiriniz vasıtasıyla bile olsa dahi ismiyle eş değer yaşayan bir kişiye denk gelmek de ayrı bir ayrıcalık olsa gerek...