(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
🇹🇷Dünya bizi kıskanıyor🇹🇷 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
🇹🇷Dünya bizi kıskanıyor🇹🇷 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramımız kutlu olsun, çocuklarımız, aydınlık yarınlarımız, Mustafa Kemal Atatürk bizim yurdumuza kısmet oldu, ne mutlu ki böyle bir lider bize bu ülkeyi inşa etti, ne yazık ki ülkemizi onun bıraktığı şekilde koruyamadık, dünya o zamanlar bizi kıskanıyordu,şimdiyse zannetmiyorum.
Kalıbımı basarım!.. Büyük Atatürk bu sözleri yirmi yıldır resmen başımızda bulunan melanet için söylemiştir.
Eğer ben, gerçekten bir Atatürk sevdalısı isem ve onu anlayabilmişsem...
Bu sözü açtığımızda; "içinizde çocuklara karşı dünyada görülmemiş sapkınlıkta, sayıca inanılmaz çoğunluğa erişecek bir güruh oluşacak. Çocuklarınızı ve hatta onların kendi çocuklarını, bu güruha karşı her yerde, her koşulda sıfır tolerans ile koruyup, gözetiniz..." Ve eğer Atatürk'e birileri çıkıp 'nasıl yani?!..' deseydi. Kesin bu açıklamayı yapardı.
Tüm dünyada en derin anlamını bulan bu güne özel, güzel bir paylaşım. Hem güzel yüreğinizi, hem de 23 nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınızı kutluyorum. Saygıyla...
Alibaba tarafından 4/23/2021 6:01:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımızın 101. Yılı Kutlu Olsun ... ve dünya bizi kıskanmaya devam etsin, kutluyorum tebrikler. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Dünya Atatürk’le gurur duyuyor Birileri de kendini onun yerine koymak İçin uğraşmakta Çok beyhude bir çaba😊 Güzel şiir için teşekkür ederim Nice saygılarımla 👏🏼👏🏼👏🏼👍👏🏼👏🏼👏🏼