Suskunluk yoğururken dilimi Bir atımlık mermim de tutuk .
Gönül gönle apaçık olmayınca Göz deryaya dalsa da Ne ola ki Hep böyle tornistan tepinirse yüreğin His yumağın kördüğümdür zaten
Nasıl çözebilirsin ki ruhun çırpınışlarını Ve ıstıraplarını Nankörlük büyüsü hüküm sürerken kalbin aynasında Gönle akseden tutkunu da Ve yüreğinde yutkunduğun özlemi de bir çırpıda İllaki de boğacak mısın Tutkuların duvarlarına çarpan kalbinin sedasını da Absorbe ediyorsan Gönül birliğin de bu durumda sabote tutsaklığında
El uzatılmadıkça Böyle mi vuslata yol çizecek devran Yoksa böylemi yol alabilecek kervan
İnsan hiç değilse Ufak bir umut dalı sunmalıydı atiye Bil ki taşıyor sabrın dayanıklı küpü İyi bil ki koyup da giden koca bir ömür Ahiretin avuçlarına ..
Suskun hey hatlarının yüzeyindekiler İçinin acılarını kaplar Bu son çırpınışıdır umutlarının Sevgisiz kollarım bir zeytin dalından da mahrum kalırken …
Her iklimin vuslatı kendine hastır da İklimin ruhlarda ki ılımanlığı önemli Kışa çok hevesliyse bir gönül Bil ki zemherinin tam ortasındadır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Suskunluk… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Suskunluk… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost Bu gün yine sayfanızda çok güzel bir eser var yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara yansımış okuyucuyu düşündüren değerli bir eser okudum yüreğine ve emeğine sağlık her daim güzel eserler okuma dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Ellerinize sağlık. Kapının üzerine asılı anahtar beni yıllar öncesine aldı götürdü. 200-250 gram ağırlığındaki bu anahtarları millet ceplerinde taşıyorlardı. Nerden nerelere geldik. Esen kalınız...
Yine azaplı bir yüreğin çırpınışlarını okuduk.Tüm bu insani kayıpların kurtuluş yolu, duygu ve düşüncelerimizi selamete çıkaran iz üzerinde yürümekle ancak mümkün olabilecektir diye düşünürüm Muhterem Kadri Bey. Ama genelde o izden o kadar uzağız ki; o izi farketsek, yoluna tam girmeye mecalimiz kalmayacak diye hayıflanır dururum. Ruhumuzu, vicdanımızı baharlara yönelten güzelliklerle tanışmamız duasıyla tebrik ve selamlarımı ifade ediyorum. (Aksakal)
Çok kıymetli, çok değerli bir kalem tutışunuz var sayın Hoca m. Kelime zenginliği ve uyumu takdir edilmeyi fazlasıyla hakediyor. Çok güzeldi eseriniz. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Hocam anlamlı dizeler paylaşan kaleminiz yorulmasın iki gündür yorum yazamıyordum inşallah sorun giderilmiştir iyi akşamlar..........................................