(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Son şişmanlık neye yarar' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Son şişmanlık neye yarar' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkarım yeni masraflar kapıda. Annem biz küçükken nasıl olsa büyüyecekler diye bir beden büyük alırdı. Yada konu komşu küçülen birbiri ile paylaşırdı. Sanırım başa döndük.
Yok yok o kadar değil... Paketten doymaya alıştık artık... Bir de GÖNDER GÖNDERimiz var... Ha unutmadan; sodyum di glutamat belası artık her yiyecekte... Obezitede vücut fazladan su tutar... En iyisi doymadan kalkmak sofradan... Çok saygımla.
😅 ya o gönder gönderler benim psikolojimi bozuyor yiyecekler ya eksik geliyor ya geç geliyor ya soğuk geliyor 😅😅 tost ayran yerim daha iyi peşine de kahve, yanında tatlı bişey 😅😅 sofraya bile oturmuyorum yine de kilo yapıyor
:)) Bunun bir de sahuru var.Yiyip ardindan yatinca hazim zorlasiyor yedekleme basliyor.Corbadan sonra bir sey yemek istegi azaliyor zaten.Zorlamanin alemi yok.Degil mi ya..Fit her zaman fit..Yulafa ne hacet..Kefir yeterli :))Hayirli sahurlar..Saglicakla.Saygiyla..
Bu pahalılıkta bir-iki aya kalmaz, fazlasıyla verirler o kiloları. Sudan çıkmış yılan balığı gibi "fit" olacağız zaten böyle giderse. Biraz daha sabır... İki saat kaldı.:))