Gonul dön gel gel Allah'aŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 14.7.1997 tas kısığı ilk soylenis tarihi
.30.6.1996. Akviran Çarsak koyu/ Bâlâ/Ankara * Bir surgun sebebiyle 6 yil oturmaya mecbur edildigim Ankara’nın Bâlâ ilcesinin Akviran Çarsak koyun de yazdığım bu şiir aslın da hayat’ım da bir milad dir * İyi ve hos zamanlarda etrafimi dolduran binler Zor gunler geldiginde bir anda yok olmuşlardı. * Hatır dahi sormazlar dı. Hatta cok sevdigim cocukkarıma her birine eriksin 696 lar aldigim halde açtığım telefona dahi cevab vermiyor lar di. * Aşağıdaki şiiri yeterince anlamak icin bir çile yaşamak gerekir. Bir çile hayatının sahibi olmak gerekir * Siz hayatiniz da hic tum sevdikkerinuzden soyuldunuzmu hic ...? Allah cc korusun benim bile tuylerimi yeniden ürperti yor tatmama rağmen * Oysa beni çok sevdik lerini zanneder dim. Onlar ki oksür se o öksürüğü kesmeden uyuyamadık larimdı lar. * Çöl sessizligine bürünmüştü hayatim Edeta çöle düşmüş Mecnun misaliy dim * Bazen islah olmaz nefis lerin terbiyesi böyle acı hadiseler ile mümkün olur. Hele biz gibi mana yoksullarınin bağnaz nefislerinden Allah’a sığınmak gerekir * Alimleri saymayan Velileri dinlemeyen o zalim nefsim birden bire kendi kendine vaiz kesilmişti adeta. * Bu şiir o gunku acılar yaşanırken yapılan kendi kendime konuşmalar dan sadece kısa bir kesit . * Bu şiir den sonra tüm den dost ahbab arkadas listelerim silinmiş..ti. * Bir topluluk bir kitle insan imtihan edilmişti Ve hic kimse kazanamamıştı. * Kalin zincirlerle bağlandık larım dan çarki felek çekip koparmış tı ..zincirlerim den cok acıklı boşanmıştım. * Gönül den yaralanmıştım ve bu ikinci yaray dı. Üçüncüyü kaldıracak bünye ye de sahip filan değil idim ama nasıl yaşaya biliyorum hâlâ şaşıyorum.. tabi yaşamak denile bilir ise... * Esasen bu ilk yara da degil di zaten 1992 de yarali mahlas’ım olmuştu .. * O gunden sonra o eski dostlara bir daha iltifat etnmedim.... Meyil de etnme dim... * Onlardan sadece kendilerinden kötü söz ulaşmayanlara yuz verdim . * Onlardan arsiz ca yuzsuz ce yaklasanlari kovmadim ama değerde vermedim. İnciten sözlerini cok duymuştum * Hesab sormanın kazanımı yoktu ve ben düşünen insandim * Önüm de yep yeni ama boş ve yalniz bir hayat başlamıştı . *. Cunku ev halkını da silip atmıştım Bir dahada beraber olmadik yabancılaşmış tik Adeta bit hayat tamemen silinmisti ; bu şiirle... * Yillar nelere sahit olmus nefis insanda iken. * Dil ve nefisin kainat içindeki en tehlikeli iki düşmanım olduğunu bu şiiri yazar iken ağlayarak ogren dim. Ne tuhaf degilmi ben benim en bagli ogrencim idim. * Sizi siir ile baş başa bırakıyorum. Umarim begenirsiniz * Edebiyat defterimiz de ki ; antoloji miz de buda bulunsun bakalım. Mustafa Çoban 13.31.nisan 4.4.2021 erbaa ...
Vefa si yok gayri lerin
Gonul... dön.. gel.. gel Allah’a Ayrılık yok daim sen’in Gonul.. don.. gel ...gel Allah’a * Hasret koyupta ağlat maz Unutup seni al etmez Birakip ta seni gitmez Gonul.. don... gel... Gel Allah’a * Her guzelin hicran’i var Şu omure ziyani var Bu basimin ne gunahi var Gonul dön gel gel Allah’a Nolur dön gel gel Allah’a * Seni koyana can baş verme Unuta’na kanlı yaş dökme Öyle bir dirilki ölme Gönül dön gel gel Allah’a Gonul dön gel gel Allah’a * Karanlık gecelerin de Bulunur daim yanın da Hem gercek te hem hayalın da Gonul dön gel gel Allah’a Nolur dön gel gel Allah’a * Mecnun’u ol adını söyle Allah Allah diye inle Gör... Sonu nu sen seyreyle Gonul dön.. gel .. gel Allah’a Nolur.. don... Gel.. gel Allah’a * Güzellik te emsali yok Vefa eder hem alı yok Ölümü yok.. zevalı yok Nolur dön gel gel Allah’a Gonul dön gel gel Allah’a * Birak kiymet bilmeyenlerini Daim senin olmayanlarini Bir hatirinda sirmayanlarini Gönül dön gel gel Allah’a Gönül dön gel gel Allah’a * Kocayıp saçı dökülmez Kuüs türüp ömrün sökülmez Allah gibi güzel olmaz Allah gibi yar bulunmaz Allah gibi bir dost olmaz Gonul... dön.. gel.. gel .. Allah’a Nolur... Dön... Gel... Gel Allah’a * Yaralıyım yaram yeter Binlerce yarada sen açtırma Aglaya aglaya gonul Nolur don gel gel Allah’a Gonul don gel gel Allah’a |
Bu şiir sayfalarınız da 2 defa yazılmıştır ve ayrı isimlerle yazılmıştır
Vefası yok gayri ları n
Gönülden gel gel Allah a aynı dır