Ellere mi kaptırdım gönlündeki yerimi, Serseri kurşun gibi döner döner dururum! Ayrılığın acısı parçalar ciğerimi, Hasretin pençesinde sinemi kavururum!
Ruhumda sensizliği içecek aşktır derdim Gözlerine gizlendim tüm sırlardan ariyim! Sevdiğim tek kadınsın yüreğinde göverdim, Dertlerimden virdine sığınmış firariyim!
Birazcık düşün hele aşkı sor bir bilene, Her aklına estikçe beni kalbimden vurma! Dostum diye sarılma her yüzüne gülene, İnat edip boş yere küllerimi savurma!
Bade dolu bir gamze bir zülüf bir ela göz, Sevda odunda yanan aşığın sermayesi! Divaneyi harlamaz bağrında yanmayan köz, Sevgilide yok olmak onun bütün gayesi!
Yaptığın hatalara bahaneler arama, Dilden dökülen sözler zihinlere emanet. Bir kez derman olmadın yüreğimde yarama, Bir can için eylemem kendime bile minnet!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİRARİYİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİRARİYİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılığın acısı çökmüş dizelere ve bir o kadar hissettiren yanıyla yansımış biz okuyucularına. Hüzün olsa da şiir olarak çok güzel ve akıcıydı hocam. Yürek sesinize tebrikler. Sonsuz saygılar...
Soylu duyguların harmanlandığı tesirli dizelerdi ve çok vurgulu da bir final. Usta kalemi tebrik ediyorum yürekten. Gönül sesiniz abad olsun. Saygı ve selamlarımla.
Sayfanıza çok güzel bir eser bırakmışsınız insanı düşündüren anlamlı eserinizi beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun sayfanızda nice güzel eserler görmek üzere selamlarımla kalın sağlıcakla
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim selam ederim kalemine sağlık kal sağlıcakla nice şiirlere
Tek kelimeyle harikulâde yazılmış müstesna bir şiirdi kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Birazcık düşün hele aşkı sor bir bilene, Her aklına estikçe beni kalbimden vurma! Dostum diye sarılma her yüzüne gülene, İnat edip boş yere küllerimi savurma!
FİRARİYİM! şiirini, beğeniyle okudum. Şair Arkadaşımı, kutluyorum...