Okuduğunuz şiir 4.3.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
MAHİDEVRAN!
Ela gözlü mahidevran aşkın yüreğimi harlar, Ben derdime em aradım sen gözlerime dem oldun! Üzerime yıkılıyor yaslandığım tüm duvarlar, Dallarım göversin dedim sen çürüttün vadem oldun!
Aşk ateşini söndürme vuslatın yolu âl olur, Ölesiye aşığınım kefilinim her şeyine! Vehmin tuzağına düşme yüreğime bir hal olur, Erenler nefesi üfle döneyim derviş neyine!
Derdi dil olanı çağır cümle gelsinler bezmine, Sevmeyenler nerden bilsin gönül yandıkça şad olur! Beni vuslat limanından kovdun hep sevda rezmine, Gözlerden ırak olanlar gönüllere de yad olur!
Boşa çıkar emeğimiz yaptığın düpedüz hata, Umutlarım sallanıyor hayallerin beşiğinde! Bir letaif sözün bile eyler gönlümü ihata, Kederlerim kaderimle bir çıkmazın eşiğinde!
Sana beni anlatmanın bir yolunu bulamadım, Merakımı mazur görün umutla beslenir âşık! Hep yokuşa sürdün beni gönlüne yar olamadım, Keseyim mi umudumu yok mu ufukta bir ışık!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHİDEVRAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHİDEVRAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine her zaman ki gibi ustaca yazılmış bir eser böyle güzel eserleri yazan kalemi canı gönülden kutluyorum şiir okumak için vardır okuyanın yüreğine hitap ediyorsa işte o güzel şiirdir sayfanızda böyle anlamlı güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Öncelikle günün şiirini ve şairini kutlarım. Güzel şiirdi, anlam doluydu, duyguluydu. İlhamınız bol kaleminiz kavi olsun. En içten selam ve saygılarla, nice şiirlere.
Hani bazen okunan güzel bi kitabın akılda kalsın diye bazı cümlelerinin altı çizilir ya. Şiiri okurken bütünüyle altı çizilecek bir eser dedim kendi kendime. İnsanın ruhuna işleyen cinsten bir şahesere imza atmışsınız sayın " Erbab ı Kalem ". Günün seçileni olmayı tamamıyla hakeden şiiri ve şiirin koca yürekli şairini tebrik ederim. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Tebrik ederim saygı değer Ümit zeki üstadim ağabeyim kaleminiz yüreğiniz susmasın 👏 👏 güzeldi eseriniz yerini hak etmiş şiir ve şair mahi devranin yeri başkadır bende
Aramakla bulunmazmış ;ama bulanlar arayanlarmış. Bulmak için değil aramak için yola çıkmak. Aramanın hüznü adam olmaktır. KAvuşmak yani mutlu olmak adamlıktan çıkmak diye biraz felsefe yapayım dedim, şiirin çağrıştırdıklarıyla. Selam ile.
Merhabalar Ümit hocam Çok içli ve yürekten yazdığınız bu güzel dizelerin yerini alması, güne çok yakışmış. Sizi tanıyorum eserleriniz de, naif kişiliğinizi yansıtıyor. Sevgi dolu, letafat dolu güzel sözerle verilen mesajlar insana huzur veriyor. Sizi seçici kurulunu ve güzel eserinizi tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımı gönderdim.. Tebriklerimle..
O rman yangınları gibi aşk dolam dolam yanarken N asıl da göründü dibi tutkuyla yanan dünlerin U mutlarla başlanan bir beraberliği anarken R azı olmak mümkün müdür küllerine o günlerin
Yüreğine kalemine sağlık