seni sevmek istiorum bir yolda pamukşeker yemek gibi seni özlemk isterdim kaybettiimi ruhumu arar gibi doya doya gülmek isterdim bu hayata komik bir filme gitmiş gibi doyasıya gülmek istiyorum heran mutluluktan ayaklarım kesilir gibi sana ulaşmak istiyorum ruhum cennete ulaşır gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yaşamak istiyorum.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşamak istiyorum.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni sevmek istiyorum bir yolda pamuk şeker yemek gibi seni özlemek isterdim kaybettiğim ruhumu arar gibi doya doya gülmek isterdim bu hayata komik bir filme gitmiş gibi doyasıya gülmek istiyorum heran mutluluktan ayaklarım kesilir gibi sana ulaşmak istiyorum ruhum cennete ulaşır gibi...
güzel duygularla yazılmış.sade ve içten bir şiir ama maalesef çok imla hatası var..biraz daha dikkat lütfen..şiiri tekrar yazıp eksik kısımları düzelttim.. hatalarınızı görmeniz açısından tekrar okumanızda fayda var..
seni sevmek istiorum bir yolda pamukşeker yemek gibi seni özlemk isterdim kaybettiimi ruhumu arar gibi doya doya gülmek isterdim bu hayata komik bir filme gitmiş gibi doyasıya gülmek istiyorum heran mutluluktan ayaklarım kesilir gibi sana ulaşmak istiyorum ruhum cennete ulaşır gibi...
Biraz daha özenilirse daha güzel bir şiir olacaktır...Yüreğine sağlık