O kadar güzel bakıyor ki gözlerin Kıskanıyorum Bütün dünya kör olsun Kimse görmesin istiyorum seni.
Hayatıma dokunduğun günden beri Yaşadığım en büyük mucize sensin Varlığın bana güven veriyor Yokluğunda ne kadar acı çektiğimi bilemezsin.
Sesinin her tonu Kulağıma bir meltem esintisi gibi geliyor Kurduğum hayallerden uyanıyorum O güzel gözlerine baktığımda Gerçeklerle yüzleşiyorum Işıldayan gülüşün tüm endişelerimi yok ediyor.
Seninle yaşadığımız şeyler o kadar çok ki Hangi birini anlatsam Sığmaz satırlara Gökkuşağının renklerinden güzeldi her birisi Benzersiz duygularla sarmalandım Seni o kadar çok seviyorum ki Kimseyi sevmedim böyle ölürcesine.
Sana olan aşkım hiç bitmeyecek Hayatıma girdiğin günden beri Benliğimin bir parçası oldun İyiki varsın İyiki her şeyimsin İçimi ısıttın bir bakışınla Aşkı yaşattın Sonsuza kadar bende kal sakın bırakma ellerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİKİ VARSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİKİ VARSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana olan aşkım hiç bitmeyecek Hayatıma girdiğin günden beri Benliğimin bir parçası oldun İyiki varsın İyiki her şeyimsin İçimi ısıttın bir bakışınla Aşkı yaşattın Sonsuza kadar bende kal sakın bırakma ellerimi...
İyi ki varsın dediklerimiz hep var olsun inşallah amin çokkk güzeldi saygılarımla...
Şiiri okudukça okuyucunun ruhunu yenileyen duygularını canlandıran-oluyorsa ve derin bir sevgi uyandırabiliyor-sa şiir anlamlı ve güzel şiirdir. estetiği ve ritmi güzel istenerek içtenlikle yazılmış güzel bir eser.Açık ve akıcı bir şiirdi. beğeniyle okudum. Üstadım
Hayatıma girdiğin günden beri
Benliğimin bir parçası oldun
İyiki varsın
İyiki her şeyimsin
İçimi ısıttın bir bakışınla
Aşkı yaşattın
Sonsuza kadar bende kal sakın bırakma ellerimi...
İyi ki varsın dediklerimiz hep var olsun inşallah amin çokkk güzeldi saygılarımla...