(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Ömrü.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Ömrü.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merak etme iyiyim ben Sil baştan olsada hikayem Tutunurum hayata yeniden... _____________________________ Gönülden tebrik ediyorum ve arabesk anlayışlı şiirciklere inat şiirde en zor olam iyimserliğin ve kendine güvenin resmini seslerle çizmişsin...Şiirde sahne gibi insanı hüzürlendirmek ve kızdırmak kolay;mutlu etmek ve kafası.gönlü kararmış insana ışığı göstermek çok zor. İnsan hüzün mahzenine girince yarasalaşıyor ve ışığa tepki veriyor.
Gerçekten tükenen aşk mı acaba sevgili Yasemin aşk dünya kurulduğundan bu tarafa adem ile havva'dan bu zamana kadar her zaman vardı tüketilen yitirilen farklı bir şey gibi sanki.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Sil baştan olsada hikayem
Tutunurum hayata yeniden...
_____________________________
Gönülden tebrik ediyorum ve arabesk anlayışlı şiirciklere inat şiirde en zor olam iyimserliğin ve kendine güvenin resmini seslerle çizmişsin...Şiirde sahne gibi insanı hüzürlendirmek ve kızdırmak kolay;mutlu etmek ve kafası.gönlü kararmış insana ışığı göstermek çok zor.
İnsan hüzün mahzenine girince yarasalaşıyor ve ışığa tepki veriyor.