(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİME NE..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİME NE..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğru bildiğiniz yolda yaya da gitseniz farketmez... çok başarılı bir çalışmaydı.Az ama öz. Severek okudum. Umudunuz ve yaşama sevinciniz eksik olmasın gönlünüzden... Kutlarım.
az ve öz anlamı çok büyük ve ypğun bir dörtlük veya çok uzun bir şiir okuduım... bildiğimiz yoldan şaşmamak umuduyla yüreğini seviyorum ve yüreğine her daim sağlık dilerim ablam...
"Ne at’lı gitmek istedim bu acun’da Ne de taht ı revan’da Varsın yaya olayım Gideyim bildiğim yolda...
Yorumlara şöyle bir baktım,her arkadaş hayatda gidilen yol algılamış.....
Oysa ,Ayşe hanım ben kısacık dörtlükde uzun bir hayat öyküsü gördüm.Kabullenilmiş bir yılgınlık.Bence güçlü olup istemediklerinizi istemelisiniz. Acılar ve kötülükler sizi korkutmamalı,aksine güçlü olduğunuz süre acılar ezilir. Saygılarımla.
Ne at’lı gitmek istedim bu acun’da Ne de taht ı revan’da Varsın yaya olayım Gideyim bildiğim yolda...
Dünya işte; ama yaya, ama atlı yol ayni yol, ne bir eksik ne bir fazla... Harikaydı can haklısın mademki öyle git gidebildiğince yolun hep mavilere doğru olsun neyle ve nasıl gittiğin hiç önemli değil... Tebrikler sevgilerimle...
Ne at’lı gitmek istedim bu acun’da Ne de taht ı revan’da Varsın yaya olayım Gideyim bildiğim yolda...hangi kitap bunu yazar.yüzlerce sayfa ile anlatılabilecek bir erdemliği dört satırla noktalıyabilmek bir ustalık işi.yüreğinize sağlık.saygılarımla
Ne at’lı gitmek istedim bu acun’da Ne de taht ı revan’da Varsın yaya olayım Gideyim bildiğim yolda...
SEVGILI AYSE HANIM;BU GÜZEL ANLAMLI DÖRTLÜK ICIN TEBRIK EDERIM KALEMINIZI;BU SITEYE GIRDIGIMDE SIIRLERI ARADIGIM DOSTLARDAN BIRISIN;SEVEREK OKUDUGUM BIR KALEMSINIZ;KALEMINIZ VE YÜREGINIZ HIC SUSMASIN;SEVGILERIMLE..
Ne at’lı gitmek istedim bu acun’da Ne de taht ı revan’da Varsın yaya olayım Gideyim bildiğim yolda...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, içine sinen yol en güzel yoldur...yalnız da olsa gideceksin o yoldan... güzel şiirdi ayşe hanım yürekten kutlarım... selam ve sevgiyle...
Doğru bildiğin yolunda özlemlerini dindir, beklentilerini gerçekleştir'dir dileğim, Şair Dostum! Kararlığın ve inancın, bir kütüphanelik bu şiirine damgasını vurmuş! Sana yakışan bir şiirdi; yaşam felsefenle çok iyi örtüşmüş... Şairane çizgin haz veriyor, kalıcı olsun kalemin, gönlünce sürsün şair soluğun... Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Yolunuz gönlünüz kadar özgürlüğe açık olsun şairim. "Yürü hür maviliğin gittiği son hadde kadar, insan ömründe hâyâl ettiği müddetçe yaşar." demiş şairimiz ve ne de güzel demiş... Sevgi yüklü saygılarımla.
ki bu değil midir bizi biz yapan...
çok güzel ve derin...
sevgim ve tebriğim çokça
şiire ve şaire