(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA ÇOBANIYIM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA ÇOBANIYIM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana bende olmak ister biçare gönlüme yar ol, Ben yarana em olayım, ömür boyu bahtiyar ol! değerli üstadım güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun selam ve sevgiler...
Değerli hocam kaleminizden harika ötesi güzellikte bir şiir okudum. Beyitler halinde muhteşem bir güzellik sergilemiş kaleminiz. Gün seçkimi belirlemeseydim kesin bu şiirinizi seçerdim, seçtiğim şiir bir serbest şiir dilerim hece de sizin şiiriniz güne gelir. Diyorum ki madem şiirler hece ve serbest, iki dalda seçiliyor o zaman bizlere de bu hak verilmliydi diye düşünüyorum. Hecede ve serbestteki seçkilerin çokluğuna göre belirlenebilirdi pekalâ. Ama ben de yıllardır hece yazan biri olarak sanki bu şiiriniz güne gelecek diye bir his var içimde , çok şiirde yanılmadım, belirlediğim gün şiirlerimin çoğuları güne geldi, dilerim bu defa da beni yanıltmaz. Harika... Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygımla...
Çok teşekkür ederim şiirimin güne gelmesi önemli değil, şiirimi beğenmeniz benim için önemli. Biliyorsunuz Güne gelen şiirler teşvik amaçlı oluyor genellikle. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Ve
sevdaya firariliğimiz bundandır.....
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Saygılarımla....