Sığınmış kuytu bir köşeye Yarı açıkta kalan ayaklar mor renkte Çekmiş battaniyeyi kafasına Görmek istemezmiş gibi Çirkinliklerini dünyanın Kavganın şehrinde Bitik bir adam Kapatmış penceresini dünyaya Beklerken ahvalini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTİK ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTİK ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Saygı değer Kalem. "Şair'de yol yön hissiyat duygu net duru olmalı, kalemi'nde karekter,s/özü'nde mana anlam olmalı! Yalpak,kaypak olmamalı yanlışa doğru,doğruya eğri dememeli'dir." Yerine göre öfke isyan dorukta, yerine göre bir ana kadar şefkâtli merhametli olmalıdır Şiir bir ülkenin gözü kulağı'dır Şiir bir ülkenin sesi hissi duygusu'dur. Yüreğinize sağlık Kaleminiz Kavi Gönlünüz abad olsun. Güzel Eserinizi Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. Hayırlı Huzurlu Bereketli bir yıl dilerim. Selâm ve Duâ ile. Allah'a Emanet olun.
Çok teşekkür ederim hocam Beğenen yüreğinize sağlık Amin, inşallah 🙏 Sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yıl dilerim Sağlıcakla kalınız, selam, dua ve saygılarımla.
çok güzeldi,çok acıklıydı,mutlu yıllar, çok ibretliydi,sevgi ve özlem vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
Şiiri yazmama sebebiyet veren tablo halen gözlerimin önünde hocam, unutabileceğimi de sanmıyorum. Amin inşallah 🙏 Çok teşekkür ederim, beğenen yüreğinize sağlık Selamlar, saygılar.
Sığınmış kuytu bir köşeye Yarı açıkta kalan ayaklar mor renkte Çekmiş battaniyeyi kafasına Görmek istemezmiş gibi Çirkinliklerini dünyanın Kavganın şehrinde Bitik bir adam Kapatmış penceresini dünyaya Beklerken ahvalini
dünya yardımlaşma dünyası dünya imtihanlar dünyası bu imtihanda kazananlar olacak kaybedenler olacak Allah kazananlardan eylesin amin kal sağlıcakla
Sokakta kalan canlarımız insanın vefasızlığına acı bir örnek teşkil ediyor maalesef hocam Beğenen yüreğinize sağlık Çok teşekkür ederim Selamlar, saygılar.