(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZCÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZCÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anladım, babam ve annem tıpkı sizin belirttiğiniz gibi, anlatsam gülersiniz halimize...Rabbim böyle uygun görmüş benim görevim Allah'ın kalplerine koydukları sevgiyi o çoraklaşmış sertleşmiş kalplerini çapalamak, sivrilmiş yanlarımızı karşılıklı törpülemek, kırılsamda gücensemde yeniden hep yeniden başlamak. Çünkü sevginin yolunu biliyorum. Ümidimi kaybetmem, sevgiyi gösteremeselerde bu benim sınavım ve Allah rızası için elimden geleni yaparım, onları benden uzak tutmasın Rabbim, kalpleri balçıkta olsa, bataklıktan kurtulsunlar İnşa'Allah. çünkü hep birlikte cennette olmayı ümit ediyorum İnşa'Allah çünkü cehennem hiçbir kula yakışmaz ki. Sizi seviyorum Ülkü ocağından inci gibi parlasın o güzel sevginizin varlığını hissettirdiniz. Dopinglediniz beni. Sağolun...
Kaleminde sevgi, kelamında sevgi olup da kıblesinde(gönlünde) sevgi olmayanlardan uzak tutsun Rabbim bizi. Sevgiyi haline değil de ve diline yansıtanlardan çok çektik vesselam.