Dizinde yatıp yıldızları saysam, Gözlerine bakıp hülyalara dalsam, Ne olurdu şimdi yanında olsam, Senle geçen o nadide anlara bir ömür versem, Yine de bedelini ödeyemem, TEŞEKKÜRLER CAN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEŞEKKÜRLER CAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEŞEKKÜRLER CAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir çalışmanın ürünü bu.teşekkür ederim yüreğine,gönlüne,kalemine sağlık.Ama şunu unutmamak varki hiçbir mutluluğun bedeli ne maddi,ne manevi ödenir sadece ve sadece güzel bir karşılıklı sevgiyle ödenir.tabiki kıymet bilen olursa bu bir ömür sürer.
"Dizinde yatıp yıldızları saysam, Gözlerine bakıp hülyalara dalsam, Ne olurdu şimdi yanında olsam, Senle geçen o nadide anlara bir ömür versem, Yine de bedelini ödeyemem,"
Mutluluğun bedeli ödenebilirmi be dost, Ya yaşarsın,ya yaşatırsın...
BÖYLE BİR ÇAĞRIYI KİM RED EDEBİLİR Kİ?ÇOK GÜZEL BİR TEŞEKKÜR DÖRTLÜĞÜ.NE MUTLU YAPABİLENE.GENELDE BİTEN AŞKLAR SONRASI HEP KARALAMALAR,SİTEMLER VE ÇAMUR ATMALAR.... GÜZEL YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ KUTLARIM PERİHAN HANIM.
Dizinde yatıp yıldızları saysam, Gözlerine bakıp hülyalara dalsam, Ne olurdu şimdi yanında olsam, Senle geçen o nadide anlara bir ömür versem, Yine de bedelini ödeyemem, TEŞEKKÜRLER CAN!
güzel bir terennüm meydana gelmiş tebrikller selamlarımla
ne olurdu şimdi yanında olsam belliki o yanında kalp kalbe karşıdır sende onun yanındasın güzeldi hele bir dörtlükle anlatacağınını anlatana hayranım inanın sevgiyle kalın...
Sadece bir an düşünün sadece bir an o cok sevdiğiniz yanı basınızda neler sığdırabilirsiniz o ana hic bir cümle sığmacaktır.. Hic bir bakış anlatamayacaktır yüreği sevgiliye.. Masum olur bakışlar ve biter o bakışlarla o an gider sevgili kalır hasreti .Ardından sıralanır cümleler belki uzun roman misali belki kısacık anlık tıpkı onungibi... Tebrikler duygularınız cok güzeldi...
Dizinde yatıp yıldızları saysam, Gözlerine bakıp hülyalara dalsam, Ne olurdu şimdi yanında olsam, Senle geçen o nadide anlara bir ömür versem, Yine de bedelini ödeyemem, TEŞEKKÜRLER CAN!
Güzel bir teşekkürdü perihan hanım tebrikler sevgiler...