(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENKLEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENKLEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elmayla armut toplanmaz Öyle öğrettiler okulda Aşk ve huzur ayrılmaz Varsa eğer ruhlarda , yüreğin var olsun hocam.. güzel esintiler aldım kaleminden.. kalemin dostun ola.. selam ve saygıyla..
Ben sen demekse eğer Ben kimim öyleyse Sen ve ben biz etmezse Bu sonuç yanlış değer
Elmayla armut toplanmaz Öyle öğrettiler okulda Aşk ve huzur ayrılmaz Varsa eğer ruhlarda
Doğru kurulursa denklem Sevdalı gönüllerde Çıkmaz sonuçta yanlış işlem Mutludur insanlar sevgilerinde ********************************************** Bu denklemin sonuçu her zaman doğru çıkmaya biliyor, inşallah her zaman doğru denklemlerle karşılaşırsınız, yürekten kutlarım kaleminiz daim olsun..
Bu denklem bambaşka ve harika bir denklem.Güzel olmuş yüreginize sağlık.Hayatınızdaki ve hayatmızdaki denklerin hiçbir zaman yanlış çıkmaması dileğiyle....
Maşuk aşıkına eder daim naz
Sevgi dama kaçar elde kalır kaz
Yalancı insanlar sevgilerinde...
Ben ve sen daim galebe çalar
Meyvesi ağırsa yıkılr her dal
"Biz" diye ağıza çallarlar hep bal
Yalancı insanlar sevgilerinde
Oynarlar açıkta köşe kapmaca
Doğru sözden eğri söze sapmaca
İlahe zannedip boşa tapmaca
Yalancı insanlar sevgilerinde
Size birkaç dörtlükle cevap vermeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz... Sevgiyle sevgisiz kalmayın....