Seni seviyorum sözcüğünü Defalarca bıkmadan söyleyebilirim Bendeki yerin o kadar derin ki Sana bunu anlatmaya yetmeyecek ömrüm.
Ne kurduğum cümleler Ne de noktalama işaretleri Gitmene mani değil Seni içimde zorla tutamam ki.
Sevgi uçsuz bucaksız bir deniz değil mi? Hiç düşündün mü Peki ya bendeki sevgin Yaşamadan bilemezsin sevgili Seni tüm hücrelerimde hissediyorum.
Keşkelerim hiç olmadı hayatta Geriye dönüp baktığımda Seni görmek istiyorum Senden önce yaşadıklarım Mutluluk değilmiş bunu çok iyi anladım Geç de olsa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duy Sesimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duy Sesimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni seviyorum sözcüğünü Defalarca bıkmadan söyleyebilirim Bendeki yerin o kadar derin ki Sana bunu anlatmaya yetmeyecek ömrüm.
En yüce duygu sevmek, sevmeyen bir kalbün kimseye bir faydası olmaz sevgi varsa vicdan vardır merhamet vardır insanlık vardır o kalpte, çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık saygılarımla...
Defalarca bıkmadan söyleyebilirim
Bendeki yerin o kadar derin ki
Sana bunu anlatmaya yetmeyecek ömrüm.
En yüce duygu sevmek, sevmeyen bir kalbün kimseye bir faydası olmaz sevgi varsa vicdan vardır merhamet vardır insanlık vardır o kalpte, çok güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık saygılarımla...