(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu çocuk sevinci belkide o saflığa duyulan özlem...ellerimiz kenetlendiğinde bitecektir elbet insanını insana kulluğu...ve işte o zaman açacaktır güneşin çiçekleri...ama özgürlüğün bedeli vardır elbet :-))...sevgiler....
Sazım çaldı biz söyleyelim, Türkülerde ölümsüzleştirelim demokrasiyi, Yaşatalım insanlığı, Tüketmeyelim sevgiyi saygıyı, Ezdirmeyelim insanımızı, Birleştirelim elleri... Umutla yeşertelim yüreklerde özgürlüğü... güzel bir eser daha can yüreğinden kalemin daim olsun sevgilerimle zaralıcan
Ben sustum haykırdı sazım... Yasak bir hikayeyi anlattı ezgilerle... Grevde ki işçiyi, Direnişte ki üniversiteliyi, Sokakta ki sakat dilenciyi, Çöplükte ki garip çocuğu =========================== Demokratik hakların bile elinden alınmaya çalışıldığı şu günlerde,şiir tam yerine oturmuş.. Tebrikler Değerli Dost . Yüreğine sağlık
Duyarlı bilinciniz önünde yerlere kadar eğiliyorum.
DEMOKRASİ VE ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇILARINA
Onlar ki , Halkının ağıtlarını silahlarının namlusu yapıp Yaşamla ölüm arasındaki o çizgiyi geçmekten hiç korkmadan Azraili eş seçip ölümle dans ettiler. Bir halkın, omuzlarındaki yaşama ağrısını Kuşların kanadına asılı umut bellediler.. Çünkü yalnızca, kuşların kanadı avuçlar gökyüzünün özgürlüğünü.. Onlar ki özgürlüğün savaşçıları.. Takıldılar bir kuş kanadına ve avuçladılar gökyüzünü.. özgürlüğün resmini çizmeyi öğrettiler sonra kuşlara Ve o gün bugün Yeryüzüne gökyüzünden özgürlük resimleri dağıtıyor kuşlar...
Ben sustum haykırdı sazım... Yasak bir hikayeyi anlattı ezgilerle... Grevde ki işçiyi, Direnişte ki üniversiteliyi, Sokakta ki sakat dilenciyi, Çöplükte ki garip çocuğu, Suçlu sandalyesindeki masum genci, Yağmurun altında ki paltosuz ihtiyarı, Parkta uyuyup kalan fukarayı, Dokunarak tellerine çaldı bize mızrabıyla...
evet katılıyorum duyarlı yürekten damlayan ve olmazsa olmaz dileklerine...Demokrasi herkese lazım özellikle ülkemin çok ihtiyacı var bu olguya kutluyorum...