(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Armıza hoş geldiniz sayın Hocam.Sizin gibi değerli üstadları gördükçe aramızda kalemimiz dolasır oldu.Nağmelerinizin arasına girebilene ne mutlu.Selam ve saygılarımla.
Hoşgeldiniz.. Benim de bir kaç sözüm bestelendi...Rahmetli Adnan Varveren..Muammer Kuruoğlu....Feridun Bağrıyanık..Şen Kızlar...Grup Sevdalılar....Apdullah Şekeroğlu..Ozan Arsparslan..Tuncay Tuncel gibi grup ve sanatçılar okudu.. Ama Manavgatta yaşadığım için Bu işin üzerinde fazla duramadım...İyi bir besteciyle çalışmak isterim... Bu sitede beş yüzün üzerinde şiirim var...Bakarsanız sevinirim..Selam ve Saygımla...
Sayın üstadım bu bilgileriniz bizlere güç veriyor. inşallah gönül telinizle uyuşan şiirlerimizle sizlere yardımcı olabiliriz. benimde bir kaç şiirimi şu anda İstanbulda yaşayan sayın Fahri Kaya PINARSES tarafından bestelendi ancak sizle gibi değerli üstadlara söz yazmak çok kolay değil elbette her şiirde şarkı sözü olmaz genellikle hece çalışırım ama bilemiyorum bir gezinir incelerseniz sevinirim. büyük üstad Allah rahmet eylesin yakında kaybettiğimiz Avni ANIL hocamın bir sözü geldi aklıma o benim freknslarım tuttuğu anda bırakmam peşini derdi kendisine Balıkesirde bir yaş günü kutlamak nasip olmuştu o zaman tanılmıştık Allah gani gani rahmet etsin. bizim balıkesir de bir hisler bulvarı diye bir gurubumuz vardı onun davetlisi olarak gelmişti. yine ANA şiir dergisinin bir yarışmasında sayın Fatih Kısaparmak ın elinden bir ödül alma bahtiyarlığına da erişmiştim. işte böyle sayın üstadım inşallah bazı dizlerde bizimde frekanslarımız tutar. saygı ve selamlarımla çalışmalarınızın gönlünüzce olması dileklerimle.