aşağı
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
içtenlikle kutlarım şair
Gerek içerik gerek biçim gerekse de anlatı olarak mükemmel ki final çok keskindi
Günümün şiiridir