(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi okumayi ve yorum yazmayi cok isterim. Bu belki icinizden gelen bir sitem ama kaleme alirken biraz daha özen olmali diye düsünüyorum. Siir yazmayi isteyen bir yürek bile siir yazabilmek icin yetecektir. Lütfen biraz daha itina, okuyan iste bu siir demeli. Sizce olmus mu? Ama inaniyorum cok cok daha güzellerini yazacak bir yüreksiniz. Sevgi ve saygilar...
Sizi tanımıyorum, şiirle olan münasebetiniz ne boyutta bilmiyorum, kimleri okuyorsunuz, nelerden etkileniyorsunuz, hiç bir bilgim yok. Bu satırlarınızı görünce tek bir şey diledim, lütfen şiir okuyun. Edebiyatımızın çok usta şairleri var takip edin. Ediyorum, okuyorum diyorsanız bu yazdıklarınız şiir olmadığını da bilmelisiniz. Düşünce belirten, üstelik günlük hayatta hemen herkesin birbirine söyleyip sorabileceği cümleleri alt alta dizmek olamaz şiir. Şiir yazan kişi gündelik düz cümlelerden medet ummaz. İşin derininde olmalı. Eleştirim ağır gelebilir belki kırmak ya da üzmek değil niyetim düşüncemi söyledim. eleştirilmenin faydalı bir şey olduğu inancı taşıdığımdan yazdım bunları.
Daha incelikli ve derin anlatımlı şiirler görmek dileğiyle kaleminizden.
slm düşüncelerinizde haklısınız son yazdığım dörtlük bir anda yazdığım bir dörtlüktür bu dörtlükdeki ana düşüncemdeki gibi paraya çok kıymet verenleri çok gördüm bir an aklımdan böyle bir dörtlük oluştu bende kağıda yazmaya karar verdim para için insanların kalpleri kıranları gördüm para olmasaydı bu insanlar ne yapardı dedim tekrardan düşünceleriniz için tşkler
Bu belki icinizden gelen bir sitem ama kaleme alirken biraz daha özen olmali diye düsünüyorum.
Siir yazmayi isteyen bir yürek bile siir yazabilmek icin yetecektir. Lütfen biraz daha itina, okuyan iste bu siir demeli. Sizce olmus mu?
Ama inaniyorum cok cok daha güzellerini yazacak bir yüreksiniz. Sevgi ve saygilar...