zemininde koşuşturmacalar kulakları sağır eden karanlığın sessiz ayak izlerinde karıncaların...
dün geçmişimin izini sürdüm saklambaç oynadığımız mavi sokağın sol yokuşu rengini hiç kaybetmemiş ve hala sır dolu...
her bahar papatyaları gizleyen aşağı bağların gizemli yolu hepsi aynı güzellikte ve özlem barındırıyor içinde...
şu kahrolası şimdi ki anımda içinden bir türlü çıkamadığım hayalperest dünyamın insanlara bu denli garip bu denli komik gelmesi beynimin ve ruhumun çocukluğunun garipsenmesi beni sarı oda kahkahalarına boğuyor yine bir keşif yapmış bilim adamı çılgınlığında duruyorum cezbedici ölümün solunda kendimin sağında...
kendi cehennemini yaratır bir edayla kursağını zorluyorum kuşların kartalların içi içinde ezilmiş sert kayaların dağ içinde kendi kendini kavuran lavların yırtıcı hayvanların ağızlarında avların yem olacak örümceklerin pençesinde yırtılan ağların...
bir beyaz ben daha doğuyor işte ağaç bitmeyen kuraklığın tam orta yerinde bir beyazlık daha sakin olun yengeçlerim yerlerinizde kalın henüz yeni doğuyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kendi kıskaçlarımda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kendi kıskaçlarımda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.