(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
26. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
26. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstadım bu umut dolu şiiriniz her bir mısrası ayrı ayrı yorumlanmalı. çünkü her mısranızda ayrı bir sanat eseri var. kelimeler adeta benzetmelerle apayrı güzelliğe bürünmüş. mesela sevinçlerimiz telli duvaklıdır. kaç anlam var bu mısrada. resmen bir düğün geliyor aklımıza. düğündeki herkes neşe içinde, bir gelin kadar temiz ve masum. çocuklar kadar şen şakrak diğer mısralar yine aynı güzellikte. bence şiir böyle olmalı. mısraları okuduğumuzda halka ait olduğu bilinmeli. laf olsun sanat olsun diye yazılmamış. gayet sade gayet kısa halk için yazılmış. anlaşılması gayet kolay. şiire giriş yeri ve bitiş yeri mükemmel. çünkü bir şiir dolu dolu olmalı. az yada çok kalabalık kelimelerde değil marifet. bir insan şekli gibi olmalı. başı kolu ayakları. yani bir bütün halinde gözükmeli şiir. ben size tüm yüreğimle üstadım diyorum. çünkü her kelimende bir şair bir sevgi yüreği var. teşekür ederim bu güzel emeklerin için üstadım. saygı ve hürmetlerimle...
Ahmet kardeşim, söylediklerinizi yüreğinizin güzelliği olarak alıyor ve algılıyorum. Yoksa üstatlık kin, biz kim. Olsa olsa senin aciz bir kardeşin olabilirim.
Bir de "Güzel gören güzel düşünür. Güzel düşünen hayattan lezzet alır".
Siz hem güzel düşünüyor, hem güzel görüyor, hem de hayattan lezzet alıyorsunuz.
Şu şiire yazdığın yorum da usta işiydi vesselam.
Sana şiirli ve şiir tadında sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.
Cok umut dolu guzel candan bir siir, anlatimin super her siirin gibi zevk aldim okumaktan ( bu yorum degil gonlumden kopanlar ben yorumdan anlamam) saygilar.
değerli durdu bey....... diğer şiirlerinize haksızlık olmasın diliyorum onlargibi bu şiirinizde ,şimdiye kadar okuduğum en anlamlı ve en doğal şiir olmuş. kalem kemale ulaşırken duygular kirazın zirvesinden tüm nebatata tercuman olmuş. sayfadaki nazik yorumunuz gönlümden gönlünüze bir köprü kurmuştur.fiemanillah
tebrikler...