Aşkı yaşamadan bilemezsin Sen kalbimin derinliklerinde sakladığım Kimsenin erişmesine izin vermediğim Her gece gökyüzüne gönderdiğim dualarımdasın Gülerken görmeye alışmışım seni Gül ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın.
Aşk öyle bir duygu ki Kimseyi onun yerine koyamazsın Göz göze gelmeye gerek yok Sen benim ezberimde Kalp atışlarınla bir nefeslik mesafedesin.
Ötesi yok bu sevdanın Ah o gülüşün yok mu Beni benden aldı Sensiz nefes almak imkansız Hayat öpücüğü verir misin dudaklarınla.
Tutuldum dermansız bir aşka Vefalı olan gelsin Sen gidersen sevgili Tenim titrer kokun gider Bitmek bilmez geceler Sensiz sessiz dilsiz kalırım İnsanı hayata bağlayan aşktır Bilmez misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkı Yaşamadan Bilemezsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkı Yaşamadan Bilemezsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen kalbimin derinliklerinde sakladığım Kimsenin erişmesine izin vermediğim Her gece gökyüzüne gönderdiğim dualarımdasın Gülerken görmeye alışmışım seni Gül ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın.
Aşk öyle bir duygu ki Kimseyi onun yerine koyamazsın Göz göze gelmeye gerek yok Sen benim ezberimde Kalp atışlarınla bir nefeslik mesafedesin.
Ötesi yok bu sevdanın Ah o gülüşün yok mu Beni benden aldı Sensiz nefes almak imkansız Hayat öpücüğü verir misin dudaklarınla.
Tutuldum dermansız bir aşka Vefalı olan gelsin Sen gidersen sevgili Tenim titrer kokun gider Bitmek bilmez geceler Sensiz sessiz dilsiz kalırım İnsanı hayata bağlayan aşktır Bilmez misin?
Çok çok anlamlı bir aşk şiiriydi hasret yangını özlem vurgunu satırlar güzelleştirmiş şiiri kutluyorum üzerine yıldız konan yürek sesini saygılarımla...
Kimsenin erişmesine izin vermediğim
Her gece gökyüzüne gönderdiğim dualarımdasın
Gülerken görmeye alışmışım seni
Gül ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın.
Aşk öyle bir duygu ki
Kimseyi onun yerine koyamazsın
Göz göze gelmeye gerek yok
Sen benim ezberimde
Kalp atışlarınla bir nefeslik mesafedesin.
Ötesi yok bu sevdanın
Ah o gülüşün yok mu
Beni benden aldı
Sensiz nefes almak imkansız
Hayat öpücüğü verir misin dudaklarınla.
Tutuldum dermansız bir aşka
Vefalı olan gelsin
Sen gidersen sevgili
Tenim titrer kokun gider
Bitmek bilmez geceler
Sensiz sessiz dilsiz kalırım
İnsanı hayata bağlayan aşktır
Bilmez misin?
Çok çok anlamlı bir aşk şiiriydi hasret yangını özlem vurgunu satırlar güzelleştirmiş şiiri kutluyorum üzerine yıldız konan yürek sesini saygılarımla...