(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
21. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
21. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oktay hocam için yapılan bu jest ve güzelliği tebrik ediyorum. Durdu hocam eline, gönlüne sağlık. Bu şiiri okuduktan sonra dilime şu dizeler düştü:
Güle gûş ettiremez yok yere bülbül inler, Varak-ı mihr ü vefâyı kim okur kim dinler ?
Her ne kadar şair böyle sitem etsede bugün de demek ki kadr ü kıymet, vefa ve dostluk bilen za da olsa gönül dostları var. Dünya onların hatrına ayakta duruyor zaten.
recep şen tarafından 7/22/2008 2:40:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnci dizelerinden iki tanesini alıp koydum midyeler içine ve biri size şairim, biri Oktay Hocamıza Gönül'ce :))) Teşekkür ediyorum ve sevgi yüklü saygılarımı sunuyorum şiir yüreklerinize.
gönlü güzel bir abimizi sayfanızda görmek beni ayrıca mutlu etti. dediğiniz gibi tam bir şair ve şiir dostudur .onun şiirlerini okumak güzel ama onun hakında yazılan bir şiiri okumak daha bir başka güzel .yüreğinize sağlık saygılar.
Çok değerli Oktay hocama çok değerli dizeler armağan edilmiş...Onu bu sitede sevmeyen yoktur heralde diye düşünüyorum.Çok anlamlı davranışınızdan dolayı sizi,dizelerinizi ve yine Oktay hocamı kutlarım.İyi günler.
Benim için çok değerli olan manevi kardeşim için yazdığınız dizeler beni de inanın gururlandırdı geçekten gönlü güzel bir insan ona buradan da sevgi ve selamlarım gönderiyorum,yüreğinize , kaleminize sağlık...