(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek buna derim işte ben Çünkü ,tanıyordum bu asil yüreği evvelden Yüreği adeta patlayan bir yanar dağ misali Duyguda asla ve asla yoktur emsali Kah sağanak yağar, Kah pınar olup, Denizlere Deryalara akar Kah duygular Lav misali Yüreği lime lime Kor ateş gibi yakar Yaktıkça gönül dostum asil yürek Yürekten yazar Közlenen yüreğe benden çok saygılar ____şair 67_____ ALİ CEMAL AĞIRMAN
şair67 tarafından 7/21/2008 5:43:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevmek cesaret ister. Camdan kalpler taşıyamaz sevdayı, çabuk kırılır yada o sevdanın ateşinden erir. Sevmek ve aşkı yaşayabilmek için çelikten yürek gerek. Siz bu şiirinizde yüreğinizin çelikten olduğunu sevdanın üzerine giderek göstermişsiniz. O sevgi dolu yüreğinizden taşan duyguları ne de güzel işlemişsiniz mısralara... Çok güzel duygulu ve anlamlı bir şiirdi. Okumaktan haz duydum. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Acizane bir şeyler karalamak geldi içimden hoşgörünüze sığınarak... Duygulu şiirinizden etkilendim.
Aşk ateşiyle yürekler yanar da... Hasret duyan dudaklar çatlar da... Mutluluk görünüyorsa, vuslatta. O sevdalı gönüller, coşup çağlamazmı.
Sevenini delicesine yürekten sevince. Sevdiğinin varlığını içinde hissedince. Mutluluk deryasında birlikte yüzünce. Sevenlere susuz çöl bile cennet olmaz mı?
Gözlerinde cennetin renklerini görüp, Yüreğinde güneşi karşılamaya geliyorum.. Dudaklarımda, sevda türkülerim, Dalından yeni koparılmış kır çiçeklerimle,
.........
cennetin renkleri zihnimizde belkide hiç canlandıramadığımız kadar güzeldir. hiç görülmemiş renkleri görmek gözlerde.. çok güzel anlatılmış, tebriklerimle.
Efendim o güzel cemalinizle bu güzel şiiriniz bir biriyle bütünleşmiş yüreğinizin güzelliğini bu ak sayfalara nakış gibi işlemişiniz kutluyorum saygılarımla benden 10+10
Bedenlerinden Ruhlarına İnmişsiniz . . .
Tek Kelimeyle Mükemmel . . . Alkışlarım Size Nil Hanım . . . .