Sen gittin gideli Hüzün yağmurları yağar yüreğime Ellerim buz keser Zemheri gecelerde düşünürüm seni.
Yokluğuna alışmak zor Ayak seslerini duymaya alışmışım bir kere Evimin her köşesinde Güneş doğmadan Nefesin nefesime değsin istiyorum.
Sevgi yükledim Gözlerimi alamadığım gözlerine Tükenmek bilmeyen aşkgecelerinde Aşık olmamak mümkün mü güzelliğine Aklımda yüreğimde sende.
Seni yaşamak Aşkın tuzu biberi Elin elime değmeden Sıcaklığını ta yüreğimde hissediyorum.
Seviyorum demenin bir bedeli var Aşkımıza nazar değmesin diye Her söze başladığımda Kanatırcasına dilimi ısırıyorum.
Seninle aynı şeyleri düşünmek Hayata aynı pencereden bakabilmek Sensiz gecelerde Hakkında neler düşündüğümü bir bilseydin Kaybetme korkusuyla daha çok severdin beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMADAN BİLEMEZSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMADAN BİLEMEZSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seninle aynı şeyleri düşünmek Hayata aynı pencereden bakabilmek Sensiz gecelerde Hakkında neler düşündüğümü bir bilseydin Kaybetme korkusuyla daha çok severdin beni...
Sevmek pazara kadar değildir gerçek seven yüreklerde, her seven değil belki ama bazı sevenler ölümüne severler bu şiirde bunu anlattı bana, sevgi taşsın yüreğinizde sevilen yürekte karşılık bularak varsın sonsuz aleme Bitimsiz bir sevda okudum değerli kaleminizden saygılarımla...
Hayata aynı pencereden bakabilmek
Sensiz gecelerde
Hakkında neler düşündüğümü bir bilseydin
Kaybetme korkusuyla daha çok severdin beni...
Sevmek pazara kadar değildir gerçek seven yüreklerde, her seven değil belki ama bazı sevenler ölümüne severler bu şiirde bunu anlattı bana, sevgi taşsın yüreğinizde sevilen yürekte karşılık bularak varsın sonsuz aleme Bitimsiz bir sevda okudum değerli kaleminizden saygılarımla...