(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Misafirimiz Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Misafirimiz Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Torunum yalvar yakar İkna etti anne babasını Aldırdı cins bir labrador Adını maks koydular
Hiç yabancılık çekmedi Sevimli mi sevimli Evin bir parçası oldu Ne oyunlar var onda Sanki kırk yıllık çengi.
Yeni evine çabuk alıştı Bir yabancı görmesin Hep paçalara çalıştı En sevmediğim huyu ise Uyur numarası yapması.
Yemek saatini hiç şaşırmaz Havladığı zaman Kuyruk havada sallanır Mahallenin kabadayısı gibi Herkes sesinden tanır...
Hayırlı uğurlu olsun, hayvanı sevmeyen insanı da sevmez, ama özgür olmalı onlar bahçeli evlerin bahçelerinde, çocuklara büyüklere eğlence sevgi makinası dilsiz dosttur onlar konuşursun dinlerler, bizimde var bahçemizde minik bir cins Pincher cinsi kedi kadar bişey 3 yaşında ama 3 aylık yavru gibi bahçemiz ona ait yüreğinize sağlık saygılarımla...
İkna etti anne babasını
Aldırdı cins bir labrador
Adını maks koydular
Hiç yabancılık çekmedi
Sevimli mi sevimli
Evin bir parçası oldu
Ne oyunlar var onda
Sanki kırk yıllık çengi.
Yeni evine çabuk alıştı
Bir yabancı görmesin
Hep paçalara çalıştı
En sevmediğim huyu ise
Uyur numarası yapması.
Yemek saatini hiç şaşırmaz
Havladığı zaman
Kuyruk havada sallanır
Mahallenin kabadayısı gibi
Herkes sesinden tanır...
Hayırlı uğurlu olsun, hayvanı sevmeyen insanı da sevmez, ama özgür olmalı onlar bahçeli evlerin bahçelerinde, çocuklara büyüklere eğlence sevgi makinası dilsiz dosttur onlar konuşursun dinlerler, bizimde var bahçemizde minik bir cins Pincher cinsi kedi kadar bişey 3 yaşında ama 3 aylık yavru gibi bahçemiz ona ait yüreğinize sağlık saygılarımla...