(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
12. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
12. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sitemizin değerli kalemlerinden birisisiniz üstadım. nadir kullanılan bir şiir şeklini kullanarak güzel bir çalışma yapmışsınız. şiir ŞEREFTİR HAYSİYETTİR. gerçektende şiirinizin ana başlığına bağlı olarak mükemmel bir imge kullanmışsınızdır. şiirin önemini can damarını söylemişsiniz bizlere. bu kadar güzel bir çalışma güzel duygular için yürekten tebrik ediyorum üstadım sizi. bir yanınız şair bir yanınız ozan. yüreğiniz hissediyor kaleminiz ise güzelcek bizlere sunuyor. bu güzel duyguları bizlerle paylaştığın için bir kez daha teşekür ederim...
Şiirin tarifini yapmak çok zor bana göre şiir kalbimizin aklımızın kağıda izdüşümüdür.Güzel bir şiir tanımı yapmış zaten Hocam .Şiirle kalın .Saygılarımla...
yaşamayan bilemezki
her şairin bir yolu var
bunu kimse ölçemezki
Murat Danlı tarafından 7/22/2008 12:53:48 PM zamanında düzenlenmiştir.