Babama Mektup
Baba sana bana bir kız bul demiştim
Bu düşüncemden vazgeçtim Bana kız mız bulma İyiyken kötü olmayalım Baba birisine de kız bul demiştim O da gitmiş uzaktan kumandalı bulmuş Yani Mutöcü bulmuş, beyefendi üyesi Baba memleket çok karışık Her yer zaptedilmiş durumda Bunların hepsi hain, alçak, vede oyuncu Yani anlayacağın hâl böyle olunca Kendi başımı kendim kaşıyacağım Yakında yanımda silah taşıyacağım Sonum karanlık sanma ışıyacağım Baba Zaten para pul yok Durumlar çok kötü Kendime zor bakıyorum Kız bulsam bile bu durumda evlenemem Anca zengin falan bulursam, Kumandasız ve kriterlerime uygun, İşte o zaman belki. Sen dahil benim işime kimse karışmayacak Kendim bulabilirsem olur, Bulamazsam da mutluyum. Ah birde işsizlik olmasa ne güzel olacak. Not : Hayal ürünüdür. Yakuphan Kılınç |
Yaz ağabey. Az ağabey. Saz ağabey. Baz ağabey. Kaz ağabey. Tez ağabey. Gez ağabey. Bez ağabey. Sez ağabey. İz ağabey. Siz ağabey. Biz ağabey. Giz ağabey. Diz ağabey. Yüz ağabey. Süz ağabey. Düz ağabey.
At ağabey. Çat ağabey. Hat ağabey. Kat ağabey. Sat ağabey. Tat ağabey. Mat ağabey. Tüt ağabey. Süt ağabey. Güt ağabey. Ot ağabey. Et ağabey.
Çal ağabey. Al ağabey. Dal ağabey. Kal ağabey. Fal ağabey. Sal ağabey. Tel ağabey. El ağabey. Gel ağabey. Sel ağabey. Fil ağabey. İl ağabey. Sil ağabey. Nil ağabey. Bil ağabey. Gül ağabey. Tül ağabey. Öl ağabey. Böl ağabey. Göl ağabey.
Vur ağabey. Kur ağabey. Sur ağabey. Tur ağabey. Dur ağabey. Cezasını ver ağabey. Ter ağabey. Er ağabey. Ger ağabey. Ser ağabey. Şer ağabey. Kalemini kır ağabey. Kalmasın hiç sır ağabey. Hesabını gör ağabey. Gel keyfini sür ağabey. Defterini dür ağabey. Olalım biz hür ağabey. Gel keselim pür ağabey.
Ak ağabey. Tak ağabey. Bak ağabey. Çak ağabey. Yak ağabey. Kak ağabey. Çek ağabey. Ek ağabey. Tek ağabey. Sek ağabey. Sök ağabey. Dertlerini dök ağabey. Üzerine çök ağabey. Sırtımızda yük ağabey. Boyunları bük ağabey.
Âlimleri sev ağabey. Zalimleri döv ağabey. Hak edene söv ağabey. Şu cüceler dev ağabey. Düşmanları kov ağabey. Haydi be kalk doğ ağabey. Kötülüğü boğ ağabey.
Bunlar da yok ar ağabey. Borazanda kâr ağabey. Yağdırıyor kar ağabey. Diyeceğim var ağabey. Alma cümbüş, tar ağabey. Yeni baştan sar ağabey. Yanmaz oldu far ağabey. Bomboş kaldı gar ağabey. Çekilmiyor har ağabey. Her yer doldu mar ağabey. Gel atalım zar ağabey.
Soğuk suyu iç ağabey. Nasıl olur seç ağabey. Bu yollardan geç ağabey. Ekinleri biç ağabey. Konuyu az aç ağabey. Başımızda taç ağabey. Bırak şimdi kaç ağabey. Bizde bütün suç ağabey. Başımızda saç ağabey. Alınacak öç ağabey. Söylemesi güç ağabey.
Taş ağabey. Yaş ağabey. Aş ağabey. Baş ağabey. Önüm kara kış ağabey. Kuramam ki düş ağabey. Deme bana çüş ağabey. Bu yollara düş ağabey. Dış ağabey.
An ağabey. Tan ağabey. Nan ağabey. San ağabey. Yan ağabey. Kan ağabey. Can ağabey. Koyunlarda çan ağabey. Zan ağabey. Ün ağabey. Dün ağabey. Gün ağabey. Yün ağabey. Dön ağabey. Şan ağabey. Ban ağabey.
Yakuphan kılınç