(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİNCİKLER ARASINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİNCİKLER ARASINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, " Derince bir nefes alsam, gelincikler arasında " diyen Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Korona bizleri ne hale getirdi herşeye hasret kaldık umarım maskesiz eldivensiz eski günlerimize döneriz tek temellim bu çok şey değişti koronayla beraber.... Manzara ve şiir uyumu güzel olmuş Kadir baba kutluyorum yüreğine emeğine sağlık..
Daha neleri neleri özledik... Temiz havayı masum insanlığı koronasız günleri mavi gökyüzünü açık bulutları ağaç gölgesini denizin raksını ve kokusunu...
Şiir o kadar berrak ve güzel ki insanın sayfaya dalıp gelincikler arasında koşası geliyor...
Teşekkürler Ersin Kardeş... Mesaj kutunuz kapalı olduğu için size ancak buradan ulaşabiliyorum. Dostların beni onurlandıran içten mesajları için altın çerçeve hazırlıyorum. Sizin son yorumlarınız da altın çerçeve olabilecek nitelikte. Altın çerçevelerin birçoğunu aşağıdaki linkten görebilirsiniz... Saygılar... http://www.sevgipinari.com/altin_cerceve/altin_cerceve.htm
Baba. En güzel bedduayı etmişsin. Safranbolu'nun bir köyünde toprakla uğraşan bir köylü olarak maskeyi unuttum şahsen ama darısı başınıza. Şimde badem dikmek için kuyu kazıyorum, maskesiz eldivensiz. Monalisa tablosu gibi burası. Özlemini çok iyi anladım, biraz bahsetmek istedim. Tebrikler..
İçimden öyle geldi baba. Burada herkesin manevi süperbabasısın sen. Samimi içten şiirlerinle günde bir kez seni hatırlıyorum. Adım Özcan. Evlat diyebilirsin baba .
Güzel ve içten yorumun için teşekkür ederim... İsmini bilmiyorum ama bana "baba" deyişinden büyük mutluluk duyuyorum. Ben de sana "oğlum" demek isterim iznin olursa... Bu güzel yorumunu etkili yorum seçiyorum...
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, " Derince bir nefes alsam, gelincikler arasında " diyen Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...