(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müslüman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müslüman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahlâklı bir toplunun ve sorumlu bireylerin oluşması için uyarı mahiyetinde bir şiirdi. Maalesef ahlaksızlığın ve toplum düzenini sarsıcı her türlü kepazeligin alkışlandığı bir yerde yaşıyoruz.
HüseyinGazi tarafından 5/18/2020 10:16:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herkes seyrettiği tüm olayları meşrebine göre yorumlar işine geldiği gibi tepkisini dile getirir ki doğru olanda tarafsız bakmak ve olaylara adam gibi cevap vermek gerekir. Değerli Dostum şiirdeki mesajın ne anlam ifade ettiğini çok net analiz ettiniz saygım sevgim ve muhabbetle Allaha emanet ediyorum
Sizin işiniz yokmu ? Sen kimsinde seni tehdit edeyim. Hısmımda değlisin hasmımda. Benim üzerimden biryerlere gelemezsin sen ünlü şairlerle demagoji yap. Aklımın işi var lütfen meşgul etme.
Hangi cenahtan bahsediyorsunuz Sizin yazdıklarınız Sevda Noyan'dan farkı yok. Kin ve saldırı var/ Ben müslüman değilim/ Beni ve benim gibilere korku verme amacı ile yazdığınız çok belli. Sizden korkmuyoruz. Bunu bilin..
Aklinizi başınıza alın manevi değerlerinize sahip çıkın içeriden ve dışarıdan gelen din düşmanlarının oyuncağı seyircisi soytarısı olmayın derim. Peki siz o tarafın adamımısınız ki böyle bir algı oluştu. Yok değilse aynı tepkiyi o cenahada yaptınızmı
HüseyinGazi tarafından 5/18/2020 10:16:09 PM zamanında düzenlenmiştir.