(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEKLİF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEKLİF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte ben ona kancalı iğne derim.( Çataliğne yani.)
O iğne bağlamayı, bağlanmayı simgeler zaten. Dörtlük de çok güzel . Ama resim pek uymamış aşkını elleri ile asan bir kişilik var orda. Keşke bir çataliğne resmi bulabilseydin dost kalem. Mükemmel olurdu .tabi bu benim fikrim önemli olmayabilir. Selamlarımla dost kalem.
valla haklısın dost hemde yerden göğe kadar...sanki güzel bir sofra kurmuşum ama bir anda örtüyü çekmişim gibi oldu...Çok aradım ama bulamadım...Bulduğum bir resmide çalamadım kopyalama yasağı koymuşlar inan:) Çok çok teşekkürler doğru eleştiriler beni her zaman çok mutlu ediyor,eeee boşuna dost kalem demiyorum değilmi...
Ooooo! kancalı iğne .. Bana mı dedin kankam? Asıldın yakama bakıyorum da . Seni Allah , sevdiğinle kancalasın birtanem .. Bana uzaktan seslenmen de yeter, dedikten sonra, vallahi çok güzeldi demeden kendimi alamıyorum .. Şrak bir iki mısrada bitirmişsin şiiri . Hüner budur zaten.. Sevgimdesin kankam ...
Çok güzel şairem süpersin . İğnene razıyım bir ömür boyu kal benimle. Aşk budur işte dedirtti kısa ama dolu olan şiirin. Beğeniyle okudum. Sevgi ve saygımla.
Cok güzel bir teklif. Kesinlikle kabul görecektir. Ayse hanim cok yaraticisiniz. Kutluyorum... Hece degildi :))))) yok yok bir daha demeyecegim. Siz icinizden geleni yazin iciniz o kadar güzel ki ne gelse okunacak...
zaten eminim benden kimse hece istemez:))) ve artık sizlere <<beni kızdırmayın hece yazarım>> espirisi başlatıyorum... teşekkürler güzel yorumuna dost yürek...
ben kanca olsam yüreğinde Sen iğnesi olsan yüreğimde Kitlensek paslanana kadar aynı gömlekte Bir ömür kanca/iğne
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tebrikler...mükemmel anlatım..sözün özü olmuş... mevlananın dediği gibi "anlamaz olgun adamdan ham adam söz hem az hem öz ola vesselam." teklif güzel... sizi ve şanslı kşiyi kutlarım... selam ve sevgiyle...
ben kanca olsam yüreğinde Sen iğnesi olsan yüreğimde Kitlensek paslanana kadar aynı gömlekte Bir ömür kanca/iğne
Bu güzel şiiriniz bana rahmetli Barış manço'nun kol düğmeleri şarkısını hatırlattı ve dilerim sizinde öyle olur Sevgili Ayşe sizde aynı bedende tek yürek olup kol düğmeleri gibi kenetlenir bir ömür boyu hiç ayrılmazsınız...Tebrikler harika bir dörtlüktü okuduklarım kısa- öz ve manası söylemlerinin derininde gizliydi ve anlamlıydı... Bende sizi, şiirlerinizi ve şiirlerinize yorumlar getirmeyi özlemişim sevgilerimle hep sevgiyle kalın...
kardelenim tarafından 7/12/2008 12:40:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sen iğnesi olsan yüreğimde
Kitlensek paslanana kadar aynı gömlekte
Bir ömür kanca/iğne
Kısa öz yapılmış bir teklif, fonda bütünlemiş çok beğendim kutlarım.
Sevgilerimle....