(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aldanma dünya malına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aldanma dünya malına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
2020 yıl Önce, Daha İslamiyet yokken; "Hiç kimse iki efendiye kulluk edemez. Ya birinden nefret edip öbürünü, sever! Ya da birine bağlanıp öbürünü hor görür. Siz hem tanrıya hemde paraya kulluk edemezsiniz." demiş Hz İsa! İsa'dan asırlarca sonra, hayat bulan; tasavvufi ve mistik düşünce “Bir lokma ve bir hırka” anlayışını öne çıkartmış. Lakin, kendilerini halife zannedenler, bu mistik düşünce ve inanca inat, servet edinmeyi, servetinin hesabını vermemeyi seçmiş. Garibanın zaten ne elinde var ne avucunda, olmayan şeyden ne kalsın? Olan firavunlar da zaten korteje nakliye TIR'ı ilave etmenin yolunu arıyor. Güzel şiiriniz bana bunları düşündürdü ve hissettirdi.
"Hiç kimse iki efendiye kulluk edemez.
Ya birinden nefret edip öbürünü, sever!
Ya da birine bağlanıp öbürünü hor görür.
Siz hem tanrıya hemde paraya kulluk edemezsiniz." demiş Hz İsa!
İsa'dan asırlarca sonra, hayat bulan; tasavvufi ve mistik düşünce
“Bir lokma ve bir hırka” anlayışını öne çıkartmış.
Lakin, kendilerini halife zannedenler, bu mistik düşünce ve inanca
inat, servet edinmeyi, servetinin hesabını vermemeyi seçmiş.
Garibanın zaten ne elinde var ne avucunda, olmayan şeyden
ne kalsın?
Olan firavunlar da zaten korteje nakliye TIR'ı ilave etmenin yolunu
arıyor.
Güzel şiiriniz bana bunları düşündürdü ve hissettirdi.
Yazan kalemi tutan eli kutlarım.
Selam.