(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazen kelimeler düğümlenir, Ne söyleyeceğini bilemezsin, Çünkü eller birşey yapamamanın üzüntüsünde, Yürekler viran... maddi açlığını doyurabilirsin, Evet evet, bir şekilde doyurabilirsin... Sonu gönlü aç olanlar düşünsün...
Küçücük bir el, Küçücük bir beden, Doğdun bir toprak parçası üzerine... Doğdun aç... Büyüdün yine aç... Belkide hiç büyüyemedin... Yaşam nedir anlamadan, Ölümü tanıdın erkenden... Rüzgarın sesini duydun mu sen hiç afrikalı çocuk? Sen meyveli pastanın tadına baktın mı hiç? Sen minicik ayaklarınla, Oyun parkında koşturdun mu hiç? Sen nefes almanın dışında, Hayat nedir düşündün mü hiç? Aç kaldın hayata çaresizce... Yazık... Çok yazık... Sen hayata aç,dünya insanlığa...
AYNEN DEDİKLERİNİZE KATILIYORUM.SİLAHA YATIRILAN PARALARDAN AZCIK AYRILACAK BİRAZCIK PARA BU ÇOCUKLARI DOYURACAKTIR...AMA NERDE ? YAZAN VE DÜŞÜNEN YÜREĞE SAĞLIK.RABATLI
Ne söyleyeceğini bilemezsin,
Çünkü eller birşey yapamamanın üzüntüsünde,
Yürekler viran...
maddi açlığını doyurabilirsin,
Evet evet, bir şekilde doyurabilirsin...
Sonu gönlü aç olanlar düşünsün...
Hoşgeldin Sema,
Yüreğine sağlık, kalimine sağlık...