(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZALİME YARDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZALİME YARDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rasül’ün emri;”Yardım et her mazluma, Zalime de etmeli yardım unutma...” Nasıl olur ki; zalime yardım etmek? Buyurdular ki; “Zulmünü önleyerek...”
Komsun evde ac yatarken bir lokma nasil gecerki bogazdan,bir parca verilen zekat bin müsübeti önler, rasülümüz ögle emretmisse paylasmasinida bilmek gerekiyor,mal,mülk.parada bu dünyada kalici,bizler ise misafir ögleyse adeletli bir sekilde fakiri gercek ihtiyaci olanlarla paylasmayalimki,ne verirsen elinle o gider seninle dememismi büyüklerimiz,zalime yardim makbul degildir zira inanci olmayan kisiye versende kadir kiymet bilmez,oysa yardim edenin bekledigi söz allah razi olsun kelimesidir,bu kelime herseye deger en büyük hazinedir,zalimin zulmu ne kadar engellenir bu bir muamma,allah ihlas etsin sözünden baska, hocam anlamli dizenizi kutluyorum,her bir kelimesi isik gibi aydinlatiyor isiksiz yürekleri,sevgi ve saygilarimla..
berrin stammer tarafından 7/10/2008 12:11:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Rasül’ün emri;”Yardım et her mazluma, Zalime de etmeli yardım unutma...” Nasıl olur ki; zalime yardım etmek? Buyurdular ki; “Zulmünü önleyerek...” Allah cc razı olsun. Yürekten kutlarım sizi
Zalime de etmeli yardım unutma...”
Nasıl olur ki; zalime yardım etmek?
Buyurdular ki; “Zulmünü önleyerek...”
Komsun evde ac yatarken bir lokma nasil gecerki bogazdan,bir parca verilen zekat bin müsübeti önler,
rasülümüz ögle emretmisse paylasmasinida bilmek gerekiyor,mal,mülk.parada bu dünyada kalici,bizler ise
misafir ögleyse adeletli bir sekilde fakiri gercek ihtiyaci olanlarla paylasmayalimki,ne verirsen elinle o gider seninle dememismi büyüklerimiz,zalime yardim makbul degildir zira inanci olmayan kisiye versende kadir kiymet bilmez,oysa yardim edenin bekledigi söz allah razi olsun kelimesidir,bu kelime herseye deger en büyük hazinedir,zalimin zulmu ne kadar engellenir bu bir muamma,allah ihlas etsin sözünden baska,
hocam anlamli dizenizi kutluyorum,her bir kelimesi isik gibi aydinlatiyor isiksiz yürekleri,sevgi ve saygilarimla..
berrin stammer tarafından 7/10/2008 12:11:36 AM zamanında düzenlenmiştir.