(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MECNUN 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MECNUN 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Verili dilde, şiirde şarkıda hatta türkülerde kullanıla kullanıla eskitilen aşkın tarifi olarak kullanılan "LEYLA" ismi ve çağrışımına şiirde ayrı bir derinlik kazandırılmış.
bence iyi bir siirdi. bildik ve siradan kelimelerdi. ama biktirmadi. yine mi leyla dedirtmedi. bütünlüklü bir siirdi. kendi icinde bogulmadi. ve finalde etkiliydi. ama bence hersey tadinda birakilmali. siir icin söylediklerimi fon icin söyleyemeyecegim. cünkü gercekten cok garipti. ama siiri kutladim. .......f.s.m
Yitirdin Leyla’yı sende İstesen de bulamazsın Aşk düşmüş ateşe Yanmadan tutamazsın
Eğer Leyla'yı getirecekse,bulmayı sağlayacaksa yanmayı da göze alır mecnunluğa alışmış yürek üstelik acı da duymaz sevgili Yasemin yüreğine sağlık mecnun 3 de herhalde mecnuna döneceğiz okur olarak--)) Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
çok güzel yasemin...klasik sözler yazmak istemem bu şiire...klsaik bir aşkı öyle güzel yorumlamışki kalemin...ne demeliyim bilmiyorum çok beğendim çok.kıskandım hatta.şimdi bende oturup leyla yı konuşturacağım:)gönülden sevgiler arkadaşım...
Verili dilde, şiirde şarkıda hatta türkülerde kullanıla kullanıla eskitilen aşkın tarifi olarak kullanılan
"LEYLA" ismi ve çağrışımına şiirde ayrı bir derinlik kazandırılmış.
Aşk düşmüş ateşe
Yanmadan tutamazsın
Sığınır bağrına
çok güzel dizeler
kutlarım şairini
sevgiler