(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLUR.! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLUR.! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
Geliştirme, iyileştirme, dikkat konularında yol gösteren mesajınız için tekrar teşekkür ederim.
Türk Edebiyatımıza kalıcı ve doğru eserler bırakmak konusundaki hassasiyetinizde yüklenmiş olduğunuz sorumluluğu anladığımı ve aynı sorumluluk konusunda gayret göstereceğimi bilmenizi isterim.
http://www.osmanlicaturkce.com/?k=hakk&t=%40
http://www.osmanlicaturkce.com/?k=Cenab-%C4%B1+Hakk&t=@
Muhterem Kalem Dostu,
Lisanımıza Arapça’dan ya da Farsça’dan geçen kelimeleri yazarken lütfen biraz daha dikkatli olalım.
Bir kelimenin yazılışındaki farklar ile anlamının nasıl değiştiğini yukarıda linkini verdiğim sözlük araması ile görebilirsiniz.
Yanlış anlamayın lütfen.
Gayemiz Türk Edebiyatı’na kalıcı ve doğru eserler bırakmak ise, sorumluluğumuzun gereğini yapıp biraz daha dikkat sarf etmemiz gerek.
Şahsınızı değil, ortaya koyduğunuz eseri ele alarak yazma ihtiyacı duydum.
Kalbî selâmlarımla…