Büyüme çocuk İhtiyarlığa yüz tutmuş ellerime alkış aşıla Kulağıma hayatın en mutlu melodilerini fısılda Solmasın odanın yeşili Tebessümle sakla renklerin dilini
Büyüme çocuk Unutmak istediklerin olmasın kesende Rüzgârla dans etsin saçların lüle, lüle Ali babanın çiftliğini mırıldansın dilim Ihlamurun buğusu gezinirken nefesimde Büyüme Çocuğum yaşa benimle Büyüme Eller k/adın dese de sen gül tenimde.
Ölürüm sen büyüdüğünde Çocuk... Büyüme. Bırakma beni ölüme gebe.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüme Gebe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüme Gebe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinde bırak düşlerin yaşasın ___Sefil bir hayatın ortasında yine gölgenle saklambaç oyna Mimiklerinde yeşeren gülüşlerini koparıp asma artık duvara
İnsanların avuçlarında ezilsede kalbin
Başını dik tut çevir güneşin koynuna __Ağlama! seni susturcak annende yok ki yanında
Y a l v a r ı r ı m kalk artık yüreğimin mezar taşından...
Canım ablacım bu şiirin beni çok etkiledi çok... .Kalakaldım. Sonsuz sevgimle...
Çok güzel bir şiir..Aslında hepimizin heceleyipte bir türlü söyleyemediyi..O büyüdükçe sen ölürsünde yinede sevinirsin..Hayatın espirisi burada gizli olmalı.Ben demedim ama,vakit geçsin diyen insanında kaygısı budur aslında.Kendi ağzınızla ölümünüzü istetir zaman.Böyle bir şey.Ya..Büyüme çocuk,sen büyüdükçe ben azalıyor ve ölüyorum.Yürekten kutladım.Selam,saygı...
bencede büyüme çocuk
hiç büyüme
çok hoştu şiir
kutlarım seni