(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Orada gördün mü? Kadir; gönüllü, Bulunca sevindi, Gönlüyle ünlü, Sümer Sineması, " özürlü günü", O gece tanıştık; Tayfun öncüydü...
Bilmem ulaştı mı, çektiğim pozum, Unutmak mümkün mü? Atakan; gözüm, İkiye ayrılmış, yol keser; özüm', Işık Atakan gel. Dön; iki gözüm.
Trabzon Televizyonlarında yaptığınız Türk San'at Müziği Proğramlarında dinlediğimiz sesi özlüyoruz... özlüyorum. Memleketin Seni unutmadı, Basının sessizliği seni yanıltmasın... gel de tekrar gör... Keten pantolonların çift dikişi gibi; ikinci defâ doku... Nefis sesinle gönlümüzü... Yeriniz, boş... arıyoruz; Billûr sesi. Daha söyletme... sözüm uzun.
Kadir Yeter. Bir, Trabzon Gönüllüsü... doğuştan beri. 05 TEMMUZ 2008 Cumartesi gününde. TRABZON.
"Ne mümkün dönmek o eski günlere Nede rastlamak saygın nesillere Ben böyle bu şehri, terk etmemiştim. Rahmet olsun göçmüş, tüm gidenlere.
Gözümde ne varsa, canlandı doldum, Ağlamaktan beter, bir tuhaf oldum, Bitmez anılarla, yıllar sonrası, Doğduğum şehir’e, yabancı oldum. " Sıla'ya vardığımızda nasıl atar yüreğimiz; birini görünce, birini göremeyince nice olur halımız... çok güzel anlatmış şair. Gönlüne sağlık derim. 'Bu şehri ben böyle terk etmemiştim...' olsa daha akıcı olmaz mı o mısra ve dörtlük? Syg&Svg.
Işık ATAKAN
DOĞDUĞUM ŞEHİR // "Trabzon’a İthafen"
Orada gördün mü? Kadir; gönüllü,
Bulunca sevindi, Gönlüyle ünlü,
Sümer Sineması, " özürlü günü",
O gece tanıştık; Tayfun öncüydü...
Bilmem ulaştı mı, çektiğim pozum,
Unutmak mümkün mü? Atakan; gözüm,
İkiye ayrılmış, yol keser; özüm',
Işık Atakan gel. Dön; iki gözüm.
Trabzon Televizyonlarında yaptığınız Türk San'at Müziği Proğramlarında dinlediğimiz sesi özlüyoruz... özlüyorum.
Memleketin Seni unutmadı, Basının sessizliği seni yanıltmasın... gel de tekrar gör...
Keten pantolonların çift dikişi gibi; ikinci defâ doku...
Nefis sesinle gönlümüzü...
Yeriniz, boş... arıyoruz; Billûr sesi.
Daha söyletme... sözüm uzun.
Kadir Yeter.
Bir, Trabzon Gönüllüsü... doğuştan beri.
05 TEMMUZ 2008 Cumartesi gününde. TRABZON.