susmak istiyorum koştuğum her şeye yaşadığım her küfre konuştuğum her cümleye ölümsüzce susmak...
içtiğim her kadehe kıvrılıp ağladığım tüm duvar diplerine karanlığını üstüme örterek uyuduğum her geceye yeni bir küfr ile başladığım her doğan güne ölüm gibi susmak...
dinlemek istiyorum suskunluğumun sesini toprak çekip bir kerecik üzerime soğuğuna susmak göğ bıçağını sokup göğsüme ölüm ile susmak...
gördüğüm her deryaya yürüdüğüm tüm yollara üşüdüğüm zehir kışlara delice sevindiğim çılgın hüznüme fırtınalarımda depremlerimde sallanırcasına kırk masumu katleden bir celladın keskin mahkemesinde ölümüne susmak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kıyamet sessizliği... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kıyamet sessizliği... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gördüğüm her deryaya yürüdüğüm tüm yollara üşüdüğüm zehir kışlara delice sevindiğim çılgın hüznüme fırtınalarımda depremlerimde sallanırcasına kırk masumu katleden bir celladın keskin mahkemesinde ölümüne susmak...
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şairimi içtenlikle KUTLUYORUM.
gördüğüm her deryaya
yürüdüğüm tüm yollara
üşüdüğüm zehir kışlara
delice sevindiğim çılgın hüznüme
fırtınalarımda depremlerimde sallanırcasına
kırk masumu katleden bir celladın
keskin mahkemesinde
ölümüne susmak...
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şairimi içtenlikle KUTLUYORUM.