(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ŞEYLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ŞEYLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şeyler var ya aklımın ucunda hatırlasam kendimi yoracağım hatırlamasam seni unutacağım biliyorum ki sonunda bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim ..................................
Bir şeyler varya aklımın ucunda hatırlasam kendimi yoracağım hatırlamasam seni unutacağım biliyorumki sonunda bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim ---------------------------------------------------... bir ömürde aşkı bir nefese sğdğracak kısa fakat anlamı uzun...yüreğine sağlık...
Bir şeyler varya aklımın ucunda hatırlasam kendimi yoracağım hatırlamasam seni unutacağım biliyorumki sonunda bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim
Cok sey anlatti. Ask vardi, askin icten gelen sesi ve melankolik hali vardi. Aslinda her okuyana göre degisecek bircok sey vardi... Kisaca harikaydi...
sülom nefesine ve o nemli yüreğine sağlık , sıyrıklar mangası bir araya geliyor , celil heryerde seni arıyor unutmadan yakında yayına giriyorum ...seni seven deden ...var ol sülom
Bir nefesin içine dahildir koca bir yaşam ama çok renklidir,siyah kısımlar unutmaya ,hatırlamaya çalıştıklarımızla doludur... KUTLARIM... Tam tarzımdı şair... saygım ve sevgimle... Maviler yüreğinize...
bluecould tarafından 7/3/2008 10:52:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir şeyler varya aklımın ucunda hatırlasam kendimi yoracağım hatırlamasam seni unutacağım biliyorumki sonunda bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim =========================== Kutlarım nefis dizeler..
Bir şeyler varya aklımın ucunda hatırlasam kendimi yoracağım hatırlamasam seni unutacağım biliyorumki sonunda bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim..
Bir şeyler varya aklımın ucunda hatırlasam kendimi yoracağım hatırlamasam seni unutacağım biliyorumki sonunda bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim... ***************** Anlık olacak anımsamam da Tıpkı ölümüm gibi Gözlerim gözlerine kenetli Anımsarken öleceğim seni...
Heyy SokakŞAİRİ ! Sen bana yazdırmak zorunda mısın. Seviyorum ben bu kalemi sevgimle hep dost.NeNa
hatırlasam kendimi yoracağım
hatırlamasam seni unutacağım
biliyorumki sonunda
bir nefeste sen bir nefeste ben öleceğim
Güzel dizelerinizi kutluyorum.
Saygılarımla.