(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
80 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güller,çiçekler,meyveler durur dikenler durmaz, Uçanlardanda sivrisineklerle gövenler durmaz, Hele hele sülüklerle keneler hiç durmaz, Yinede selam duranlarımız yeter dimi üstad. Saygı ve SELAMLARIMLA...
Dünyanın suçu yok ki Durdu Hocam. İnsan denen varlık, gerçekten insanca yaşamayı bilmedikçe, eşref-i mahlukat olduğunu anlamadıkça, zor bu işler. Bayramlar çook zor bize. Şiir de, dilekler de güzeldi vesselam. Selamlarımla.
İnşallah dediğiniz gibi olur ;Dudu bey. Yüreğinize saglık.
Ne desem azdı
Kâinatta güneş, gökte ay gibi. Yerinde duramaz, deli tay gibi. Kirpikleri oktu, kaşlar yay gibi. Depremler yaşattı, tıpkı fay gibi.
İlk defa gördüm, belli ki eldi. Sanki kavurucu, rüzgârdı, yeldi. Ne bora, ne yağmur, amansız seldi. Yüzüğe sığardı, o nasıl beldi.
Bir çift küpe takmış, gümüştü akçe Figan ediyordu, ayakta ökçe. Nazardan sakınmış, boynunda gökçe Dilinden bal akar, bu nasıl lehçe.
Uçuyordu saçlar, rüzgâra karşı. Temaşaya çıktı, bizim tüm çarşı. Bulunmaz emsali, dolaşsan arşı. O benim ruhumun, destanı marşı.
Saçları siyahtı, gözleri ela Zülüfteki kâkül, bozulmaz tela Yanaklar pembeydi, dudak mücella Uslanmaz gönlüme, püsküllü bela
Attığı her adım, edaydı nazdı. İpek giyinmişti, mevsim de yaz’dı. Seyrettim, seyrettim, doyumsuz hazdı. Rabbin eserine, ne desem azdı. Ali Garbioğlu 27_Mart_2008
Uçanlardanda sivrisineklerle gövenler durmaz,
Hele hele sülüklerle keneler hiç durmaz,
Yinede selam duranlarımız yeter dimi üstad.
Saygı ve SELAMLARIMLA...