(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL DİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL DİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir su gibi akıp gitmiş. Gerek duygu yükü, gerek duygu ve düşüncenin mısralara aktarımındaki kusursuzluk, gerek lirik yönü ve iç melodisi, gerekse sanat ve edebi değeri ile şahikalarda yer tutan muhteşem bir şiir olmuş, Beğenerek, sanat ve emeğinize saygı duyarak zevkle okudum. Tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Şiir sanat ve hayat yolunuz su gibi açık, güneş gibi aydınlık ve engin ufuklara olsun. Sevgi ve saygılarımla... Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
İrfan Hocam şiir adına değerli katkınız ve yorumunuzla şevk verdiniz .. ilginiz için ayrıca teşekkür eder.. ömrünüze gönlünüze bereketle.. sağlık afiyet dileklerim ..selam ve duam ile ..inşallah.. hürmetle sağolunuz..
Mustafa ağabey değerli katkınıza eksilmeyen ilginize çok teşekkürler eder.. ömrünüze gönlünüze bereketle.. sağlık afiyet dileklerim selam ve duam ile .. sağolunuz..
Gerek duygu yükü, gerek duygu ve düşüncenin mısralara aktarımındaki kusursuzluk, gerek lirik yönü ve iç melodisi, gerekse sanat ve edebi değeri ile şahikalarda yer tutan muhteşem bir şiir olmuş,
Beğenerek, sanat ve emeğinize saygı duyarak zevkle okudum.
Tebrik eder sonsuz başarılar dilerim.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim.
Şiir sanat ve hayat yolunuz su gibi açık, güneş gibi aydınlık ve engin ufuklara olsun.
Sevgi ve saygılarımla...
Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.