(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
değerli şairim şunu bilmenizi isterim bir insanın yüreği sağlam yani mangal gibi olursa içindede çağlayanlar ellere reiki gibi akarsa işte böyle güzel dizeler meydana geliverir değilmi.gönlünüze,yüreğinize sağlık kardeşim.başarıların her daim seninle olsun sevgi ile saygı ile kalın.
Ne güzel bir dil kullanımı ve harika bir kurgu.Sözü olmadık bezemelere boğmadan,hayret uyandırmak için evirip çevirmeden ,estetikten taviz vermeden ne güzel amacına ulaşmış.Çok güzel bir şiir olmuş.mesaj yerini bulmakla kalmadı duygu da ulaştı hüzün de.Başka şiirlere ilham olacak nitelikteydi. Tebrikler. kalemine ve yüreğine sağlık.
Yürek hücrelerim isyan ediyor,
Ruhumla ,kalbim arasında
tek başıma kalıyorum..
Aynalarda yokluğunla yüzleşirken,
kendimi yalnızlığımla avutuyorum,
Karanlıklarda sensiz,
Çaresizliğimde, yetim kalıyorum…
değerli şairim şunu bilmenizi isterim bir insanın yüreği sağlam yani mangal gibi olursa içindede çağlayanlar ellere reiki gibi akarsa işte böyle güzel dizeler meydana geliverir değilmi.gönlünüze,yüreğinize sağlık kardeşim.başarıların her daim seninle olsun sevgi ile saygı ile kalın.