Fırtınalar estirir gözlerin gözlerimde, Kaprislerin kor gibi yakıyor ciğerimi! Derman mı bıraktın ki dermansız dizlerimde, Neler vermem bir bilsem kalbindeki yerimi!
Bilen bilir yarinden ayrılanın derdini. Sağa sola dolanma sev insanın merdini. Divaneyim vuralı bana aşk kemendini, İstersen al canımı istersen vur serimi!
Gam mı kalır gönlümde esse bir seher yeli, Güverse dalı gülün gül açsa hanımeli. Neler çektim ben neler yüzünü görmeyeli, Sevdasını gizlemek garibin kaderi mi?
Gün ağarsın gönlünde sabahların kızı ol. Karanlık gecelerin Süreyya yıldızı ol. Şu virane gönlümün hem tadı hem tuzu ol. Sana paha biçenler deli mi serseri mi?
Şimdi boş konuşmanın ne zamanı ne yeri, İnsan kendi eliyle yazıyormuş kaderi. Yetmez mi bunca çile yeter artık Mahperi, Durulurdu deryalar bilseler kederi mi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHPERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHPERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün ağarsın gönlünde sabahların kızı ol. Karanlık gecelerin Süreyya yıldızı ol. Şu virane gönlümün hem tadı hem tuzu ol. Sana paha biçenler deli mi serseri mi?
Şimdi boş konuşmanın ne zamanı ne yeri, İnsan kendi eliyle yazıyormuş kaderi. Yetmez mi bunca çile yeter artık Mahperi, Durulurdu deryalar bilseler kederi mi!
Güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...