(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İmla Hatası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmla Hatası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmla hatalarını T'ye almaya hakkınız yok. Bu bütün Türkçe öğretmenlerine, Türk Dili ve Edebiyatı derslerine, Türkçe derslerine hakarettir. İmlayı bilmiyor olabilirsiniz, imla yanlışlarınız da olabilir fakat imla kurallarına uymamakla övünemezsiniz.
Burası Türkiye ve siz sözünden özüne kadar Türk çocuğusunuz. Türkiye sevdalısısınız.
Öyleyse önce Türkiye, önce dilimiz, önce milletimizin sağlık ve selameti...
Dilde hassasiyet olmadan milletin sağlık ve selameti olmaz. Bir milleti yıkmak isteyenler önce o milletin dilini tahrip ediyorsalar, biz de önce dilimizden başlamalıyız önceliklerimizi korumaya...
Ve siz bir an önce bir imla klavuzu alarak güzel dilimizin kurallarını öğrenmelisiniz.
Asla unutma genç şair: Şiir de, sanat da, edebiyat da, millet, memleket, insanlık ve hakikat içindir.
Öyleyse biraz daha bu konuda hassas olalım lütfen...
Yanılıyorsam söyleyiniz, yanılıyorsam bilen varsa nerede yanıldığımı söylesinler...
bilen konuşunca bize susmak icab eder...